قدس آنلاین – سبزوار : امام جمعه شهر روداب از توابع شهرستان سبزوارگفت:ملت بزرگ و دولت خدوم ایران اسلامی تا پای جان از اصل مذاکرات حمایت می کنند .

درهرمذاکره وتوافقی باید استقلال ،امنیت وعزت ملت ایران لحاظ شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوارحجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم که در جمع مردم این شهر سخن می گفت  با بیان اینکه ما به دنبال یک توافق مثبت هسته ای هستیم که در آن حقوق هسته ای ما تامین شده باشد افزود :  ملت بزرگوار ایران اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای را فرزندان برومند خود میداند وتلاشهای آنها را ارج می نهد .

وی با اشاره به غیر قابل اعتمادبودن طرف غربی مذاکره کننده ، تیم مذاکره کننده کشورمان را به هوشیاری بیشتر دعوت کرد و اظهار داشت : بدون تردید مذاکرات تنها برای موضوع هسته ای است و باردیگر تاکید می کنیم اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای و بازدید از مراکز نظامی را به بازرسان آژانس نخواهیم داد.

وی تصریح کرد : هرمذاکره وتوافقی باید استقلال ،امنیت وعزت ملت ایران لحاظ شود وآخراینکه دریک توافق خوب باید زیرساخت های غنی سازی حفظ وزیرساخت تحریم ها بطور کامل برچیده شود .

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام (ره) درخصوص مهمترین اصول فکری امام راحل درجمع نمازگزاران یاد آور شد : اولین اصول فکری امام راحل اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود.

وی اسلام آل سعود ،داعش وامثال گروههای تروریستی را اسلام آمریکایی بر شمرد و اظهار داشت : اسلامی که در مقابل ظلم ایستادگی نکند و از مظلوم دفاع نکند اسلام آمریکایی است  وما وملت ما از اسلام آمریکایی بیزار هستیم .

وی اعتقاد مسئولین به وعده الهی وبی اعتمادی به قدرت های مستکبروزورگوی جهان و مخالفت صریح با جبهه قلدران بین المللی ومستکبرانرا از دیگر اصول فکری امام راحل دانسته وخاطر نشان کرد :امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ واسرائیل را غده سرطانی خواند و تا آخر عمر بر این مطلب اعتقاد داشت و با مستکبران سر آشتی نداشتند ./  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.