قدس آنلاین_شهرکرد،امام، شهدا و مقام معظم رهبری برای ما فرصت ایجاد کرده‌اند و باید از فرصت حاصل شده نهایت استفاده را برد زیرا این فرصت زمینه تاثیرگذاری را برای ما ایجاد کرده‌ است

همگرایی و وحدت قدرت ایجاد می‌کند و با تفرقه و جدایی موفقیتی حاصل نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس شورای اصولگرایان که به منظور شرکت در نخستین نشست اصولگرایان به شهرکرد سفر کرده است شامگاه یکشنبه با حضور در اجتماع عظیم اصولگرایان شهرکرد که در محل هتل لاله سپاه برگزار شده در جمع تعداد کثیری از اصولگرایان به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام سید رضا تقوی دامغانی  با بیان اینکه بعد از انتخابات جمعی از اصولگرایان با حضور در دفتر اینجانب خواستار پا در میانی حضرت آیت الله مهدوی کنی برای اجماع اصولگرایان و جلوگیری از قلع و قمع آنان در ادارات و وزارتخانه های دولت تدبیر و امید شدند ، که بنده نیز بر حسب وظیفه این مطلب را با ایشان در میان گذاشتم و مرحوم مهدوی کنی پس از طرح این موضوع بشدت ناراحت و عصبانی شدند و به بنده گفتند:  خودشان هر کاری که دوست دارند انجام بدهند، زیرا اینها گوش به حرف بزرگترها نمی دهند و حرمت ریش سفید ما راهم نگه نداشتند.

وی به رفتار بعضی از کاندیداهای اصولگرا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: حتی در ظرف 2 روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 به تماس های مرحوم حضرت آیت الله مهوی کنی پاسخ هم نمی دادند و یا خود را از دسترس ایشان خارج کرده بودند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه ،  قدرت کشور را از برکات امام خمینی(ره)، بیانات قاطع و روشنگرانه مقام معظم رهبری و خون شهیدان کشور بر شمرد و تاکید کرد، نمایندگان کشور در مذاکرات هسته‌ای باید به این مهم که پشتوانه عظیم آن‌ها در حرکات سیاسی خون  شهدا و صلابت مقام معظم رهبری است، توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای  افزود: امروز تنها کشور ما است که به واسطه قدرتش بر سر میز مذاکره و دفاع از حقوق ملت با کشورهای سلطه طلب دنیا از جمله آمریکا قرار می‌گیرد در حالی‌ که سایر ملت‌ها و دولت‌ها چنین حقی را ندارند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان وحدت و همدلی را یکی از مهم‌ترین راه به قدرت رسیدن دولت عنوان و بیان کرد: امروز اگر دولتی بخواهد در سطوح بین‌المللی و یا حتی داخلی مورد توجه قرار گیرد، باید در بین سایر ملت‌ها تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه خلیفه الله بودن انسان به دلیل دارا بودن صفت قدرت انسان است، تصریح کرد: همگرایی و وحدت قدرت ایجاد می‌کند و با تفرقه و جدایی موفقیتی حاصل نمی‌شود در همین راستا باید منیت‌ها کنار گذاشته شوند، زیرا با دنبال روی از خواسته‌های نفسانی پیروزی حاصل نمی‌شود.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به اینکه از کنار هم قرار گرفتن نیروهای ارزشی یک جبهه متحد و متمرکز ایجاد می‌شود، گفت: تا زمانی که من وجود داشته باشد کسی به جایی نمی‌رسد ولی هرگاه من به ما تبدیل شد، قدرت ایجاد و خواسته‌ها محقق می‌شوند.

تقوی تحول جامعه را در گرو تحول درون هر فرد دانست و گفت: ملت اثرگذار، برای بشریت و در داخل خود کشور مفید است.

تقوی افزود: امام، شهدا و مقام معظم رهبری برای ما فرصت ایجاد کرده‌اند و باید از فرصت حاصل شده نهایت استفاده را برد زیرا این فرصت زمینه تاثیرگذاری را برای ما ایجاد کرده‌ است

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به اینکه اصولگرا فردی است که عقیده او اداره کشور با ارزش‌های اسلامی و زیر نظر ولایت فقیه باشد، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسه اصولگرایان را همگرایی، انسجام بین نیروهای ارزشی، مومن و اصولگرا است.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.