مسعود عباسی : در واپسین روزهای سال 93 بود که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال دست شاهرخ سبک دست را گرفت و به دفتر خادم برد ...

 دعوا برای آمدن یا نیامدن فتح ا... زاده !

و از او درخواست کرد تا برای حل مشکلات استقلال حکم عضویت در هیات مدیره استقلال را برای سبک دست صادر کند.

در همان جلسه بود که سبک دست اعلام کرد  خواهان خرید باشگاه استقلال است و تمامی توافقات شفاهی خود را با خادم انجام داد. قول و قرارها گذاشته شد تا استقلال به او واگذار شود. اتفاقی که حالا و کمتر از سه ماه عملی شده و وزارت ورزش و جوانان باشگاه را به سبک دست اجاره داده است البته با شرایطی خاص که هر کسی زیر بار آن نمی رفت اما شاهرخ سبک دست این شرایط را پذیرفت تا بتواند در استقلال قدرت بگیرد.

سبک دست بلافاصله بعد از رسمی شدن قراردادش در استقلال به دنبال تغییرات در باشگاه است و در نخستین گام صندلی مدیریت استقلال را نشانه رفته است. صندلی که در حال حاضر متعلق به بهرام افشارزاده است. او می خواهد این صندلی را به مدیری بسپارد که افشارزاده به هنگام
 معرفی اش به خادم از وی قول گرفته بود که به هیچ وجه به این فرد فکر نکند، یعنی علی فتح ا... زاده!

ظاهرا سبک دست در خفا مذاکرات نهایی را با فتح ا... زاده انجام داده و حتی به او ماموریت داده بی سر و صدا از همین امروز به فکر بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده باشد و مذاکراتش را با بازیکنان مورد نظر انجام دهد. این درحالیست که عده ای از آگاهان به اتفاقات پشت پرده گواهی می دهند افشارزاده به این شرط برای سبک دست از خادم حکم گرفته بود که فتح ا...زاده را وارد بازی نکند اما سبک دست با بیعت با مدیرعامل سابق استقلال به نوعی وعده اش به افشارزاده را نادیده گرفت.

گفته می شود مدیران وزارت ورزش و جوانان نگرانی شدید خود را از بازگشت علی فتح ا... زاده به سبک دست اعلام کردند اما اسپانسر باشگاه تاکید کرده اگر قرار است من به باشگاه استقلال کمک مالی کنم باید قدرت انتخاب مدیری توانمند را داشته باشم چون مجموعه ای که قرار است به عنوان اسپانسر هزینه های باشگاه را تامین کند تیمی قدرتمند می خواهد و باید برای این هدف مدیری قابل قبول بر سر کار بیاید.

با این حال گفته می شود وزیر ورزش و جوانان به هیچ وجه با این انتخاب موافق نیست چون علی فتح ا... زاده مدیریت گودرزی را پس از برکناری اش از سمت مدیرعاملی به شدت زیر سوال برد به همین دلیل آقای وزیر علاقه ای به بازگشت وی ندارد اما سبک دست و شرکایش اعتقاد دارند او باید برگردد به همین خاطر ملاقاتهای مخفیانه ای با این گزینه داشته اند و به او سفارش خرید بازیکن داده اند. حال باید دید با این شرایط که وزارت ورزش و جوانان با این انتخاب مخالفت کرده اما سبک دست به فتح ا...زاده ماموریت خرید بازیکن داده چه سرنوشتی در انتظار کرسی مدیرعاملی باشگاه استقلال خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.