۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
کد خبر: 288982

زورگیری‌های مرد شرور و نوچه‌اش در مشهد در عملیات ویژه پلیس به خط پایان رسید.

اعتراف زورگیر خطرناک خیابان‌های مشهد

به نوشته ایران،محمد یوسفی  یک خودروی یشمی رنگ داشت و با همدستی دوستش رضا خلیفی  نقشه سرقت‌های مخوف از مردم مشهد را طراحی می کردند.

آنها در خیابان‌های هدایت، شهید قرنی، مجد، بلوار فلسطین، ابوطالب و عبدالمطلب مشهد، شهروندان رهگذر را به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردند.
محمد  در حال رانندگی ناگهان به خیابانی فرعی تغییر مسیر می‌داد و توقف می‌کرد. در این لحظه رضا از خودرو پیاده می‌شد و خیلی سریع روی صندلی عقب، در کنار مسافر می نشست.  مرد  شرور و نوچه‌اش چاقوی تیزی را روی گردن طعمه خود قرار می دادند و با کتک زدن مسافر نگون‌بخت از او زورگیری می‌کردند و متواری می شدند. رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده به شوک گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی در مشهد تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و مالباختگان پرونده اظهار داشتند راننده و سرنشین یک خودروی یشمی رنگ از آنها زورگیری کردند. سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در پیگیری علمی این پرونده با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی دریافتند متهمان با یک خودروی مدل پائین اقدام به سرقت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در عملیات سخت پلیسی پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهمان پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.  تحقیقات از این مردان برای کشف سرقت‌های  مخوف آنها ادامه دارد و با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط  آنان در سال 93 وجود دارد تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد. بازپرس میرزایی از شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تصویر این  مرد خطرناک که محمد یوسفی نام دارد را در اختیار جراید قرار داد تا انتشار یابد و کسانی که توسط این شرور و همدستش هدف سرقت‌های خشن  قرار گرفته‌اند به  مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد واقع در خیابان پنج تن 52 مشهد مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    27 1
    اعدام کنید این کثافتا رو، این چه قانونیه که به این اراذل فرصت دوباره میده، باید حکم اراذل و زورگیری اعدام باشه تا بقیه رفقای زورگیرش عبرت بگیرند.
  • سعید IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    10 0
    چرا عکس این اقا را منتشر نکرده اید انتظار نداشتید که جهت زور گیری فامیل خود را به قربانی اعلام کند یا کارت ملی ارایه دهد با هوشمندانی مثل شما وضع کشور از این بهتر نمی شود
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    این عمل مصداق واقعی محاربه وافساد فی الارض است وباید یااعدام شود،یازنده زنده سوزانده شود،یا دست راست وپای چپش قطع گردد.این حکم خداست وبرحاکم اسلامی واجب است آن رااجراکند.اما حیف،کوحاکم اسلامی شجاع ونترس مثل حضرت علی!!!!
  • تقی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    چرا برای زورگیری های منطقه قاسم آباد نمی توانند اقداقدامی بکنند
  • عاشق ايران IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    اونيکه به رضا نمره منفي داده فکر کنم خودش دزده.
  • لاله IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    اینا رو به مردم نشون بدین تا درس علرت دیگرون بشن من در عجبم که این افراد به مال و ناموس مردم خیانت میکنن هنوز دولت براشون احترام قاعله و عکسشون به مردم نشون نمیده
  • انسان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    وجود اینگونه مجرمین در جامعه رعب آور ، خطرناک و استرس آور است برای خانواده ها، انشاءالله مسئولین محترم ذیربط بررسی نمایند نقطه ضعف کجاست؟ مثلا آیا قوانین قضایی ضعیف است ؟یامجرمین گستاخند؟ یا ؟؟؟ بلاخره هر مسئله ای حتما یک راه حل منطقی دارد .