قدس آنلاین-ایلام: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: هنرمند و خیر برجسته کشوری" عزت الله انتظامی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور در استان ایلام مدرسه می سازد.

"عزت الله انتظامی" در ایلام مدرسه می سازد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس سعید هژبری با بیان اینکه این هنرمند سرشناس کشور احداث یک فضای آموزشی در استان ایلام را تعهد کرده است، اظهار داشت: این استاد هنرمند و خیر نیک اندیش به تازگی ساخت یک دبستان 12 کلاسه با 18 میلیارد ریال هزینه را در این استان تقبل و مراتب آمادگی خویش را به این اداره کل اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در استان ساخت 30 فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفته است و افراد خیر و نیکوکار 147 میلیارد ریال آن را متعهد شده اند، افزود: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی، انتظار می رود که افراد خیر برای ساخت مدرسه در این استان بیشتر مشارکت داشته باشند.

گفتنی است"عزت الله انتظامی " متولد 1303 تهران، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فارغ التحصیل مدرسه شبانه تئاتر وسینمای آلمان غربی است و فعالیت های هنری خود را از سال 1320 با پیش پرده خوانی و ایفای نقش های کوتاه در تئاتر آغاز کرد.

کمال الملک، اجاره نشین ها، شیر سنگی، در مسیر تندباد، کشتی آنجلیکا، گراند سینما، هامون، خانه خلوت، روز فرشته، روز واقعه، روسری آبی، گاوخونی، دیوانه ای از قفس پرید و حکم از کارهای خاطره انگیز ایشان هستند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.