قدس آنلاین - رئیس‌جمهور گفت: احساسات و محبت مردم خراسان شمالی با ترکیب مختلفی از اقوام ستودنی است.

احساسات و محبت مردم خراسان شمالی با ترکیب اقوام مختلف ستودنی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،روحانی در جمع مردم خراسان شمالی در استادیوم تختی بجنورد،افزود:افتخار مردم سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و بلکه همه ملت ایران این است که مشمول عنایت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) هستند.

وی اظهار داشت: امروز دو سال از رای ملت ایران برای تشکیل چنین دولتی می‌گذرد، و دولتی که چشم‌اندازش تدبیر و امید است برنامه‌اش تدبیر و روشش همراه اعتدال خواهد بود.

وی گفت: شما در دو سال گذشته، حماسه بزرگی در این سرزمین آفریدید و با حضور 72 درصدی در پای صندوق‌های رای ثابت کردید که این ملت عاشق نظام و مردم سالاری دینی است.

وی افزود: در 24 خرداد دو سال پیش ملت ایران اعلام کرد که مسیری را انتخاب می‌کنیم که  در آن همه اقوام متحد کنار یکدیگر باشند و شیعه و سنی، کرد، ترک، ترکمن، بلوچ، و عرب ، شیعه و سنی همه زیر پرچم اسلام و زیر پرچم ایران دست به دست هم دهند

 روحانی گفت: در 24خرداد دو سال گذشته اعلام کردیم که به فرهنگ، افکار، سلیقه‌های یکدیگر احترام می‌گذاریم و آستانه تحمل را بالا و بالاتر می بریم، این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب، این لهجه و گویش و آن لهجه و گویش همه به دنبال یک هدف واحد هستند و آن پیشرفت همه جانبه ایران است.

وی افزود: ما می‌خواهیم در این کشور بر رقبایمان، بر همسایگانمان، و بر دیگر کشورهای در حال توسعه پیشی بجوییم، اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم و به قله‌های ترقی دست پیدا کنیم باید متحد باشیم، همه به یکدیگر کمک کنیم تا رونق اقتصادی آغاز شود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: شما می‌دانید روزی که این دولت کار خود را آغاز کرد از رشد  اقتصادی خبری نبود، آمار اقتصادی نشان می‌داد که در سال 91 رشد اقتصادی کشور منفی هفت درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط رکود، روز به روز از تولید کاسته می شود و اگر تولید کاسته شد دست نیاز به بیگانه دراز می شود .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.