جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ویژگی‌های تخصصی نیروی هوایی آنچنان برای مردم شناخته شده نبوده و نیروی هوایی ارتش به دنبال تبیین رشادت‌های آبی‌پوشان نیرو و آشکار کردن آن برای مردم است.

 پیکره خلبان شهید اسعدی در قوچان رونمایی شد

امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در یادواره خلبان شهید امرا... اسعدی و یک‌هزار و 164 شهید تیپ 277 شهید تولایی قوچان در سالن معلم این شهرستان اظهار کرد: حدود هشت سال پیش همسر شهید خلبان امرا... اسعدی که یکی از نمونه‌های بارز و خوشنام همسران شهدا در نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود پیگیر نصب یادمانی از این شهید در قوچان شد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: نیروی هوایی به دلیل داشتن ویژگی‌های تخصصی در طول هشت سال دفاع مقدس برای مردم شناخته شده نیست و نیروی هوایی در طی هفت سال گذشته به این مهم دست پیدا کرده تا نقش این نیرو را در جای جای دفاع مقدس برای مردم تبیین و آشکار کند.

جانشین نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: مهم‌ترین تفکر و راهبرد در این موضوع شناساندن راه و یاد شهدا به مردم است و شهرستان قوچان شهدای بزرگی همچون شهید اسعدی یساقی داشته که تنها پس از گذشت هشت روز از آغاز جنگ تحمیلی طی یک عملیات به شهادت رسید و پس از هفده سال خبر شهادتش به خانواده وی می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.