قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان شاهد کاهش جرايم در حوزه اجتماعي خواهيم بود.

در ماه مبارک رمضان شاهد کاهش جرايم اجتماعي خواهيم بود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سردار "ايرج کاکاوند" اظهارداشت : ان شاء ا... بتوانيم از برکات اين ماه مبارک بهره کامل ببريم و قطعاً به لحاظ ماهيت معنوي در اين ماه شاهد کاهش جرايم در حوزه اجتماعي خواهيم بود.

وی ضمن اشاره به اين موضوع كه پليس با اقدامات خود، در نظم دهي اين ماه نقش موثر و مفيدي را ايفا مي کند افزود: پليس اطلاعات در حوزه اماکن، اقداماتي را از قبل در راستاي نظم دهي اماکني که در اين ايام فعال هستند انجام خواهد داد.

کاکاوند تصريح کرد: جرايم در ماه مبارک رمضان و شيوه و شگرد سارقان در اين ماه متفاوت از ديگر ماه ها است ، پليس هم به اين مهم توجه کافي دارد و بر اين اساس برنامه ريزي مي کند تا شاهد کاهش محسوس جرايم، کاهش تصادفات و تلفات و افزايش کشف باشيم.

وي با اشاره به وضعيت مطلوب استان از لحاظ وقوع جرايم به ويژه كشف سرقت و ارتقاي روز به روز امنيت استان گفت: انتظار مردم از پليس حضوري فعال، در عرصه نظم و امنيت است .

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با اشاره به تلاش شبانه روزي و برنامه ريزي هدفمند پليس خاطرنشان کرد: همه تلاش پليس ضمن رعايت حقوق شهروندي، برخورد و رفتار مناسب پليس با مردم است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.