قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تعمیر و تجهیز مدارس استان ایلام نیازمند ۶۰ میلیارد ريال اعتبار است.

تعمیر و تجهیز مدارس ایلام نیازمند ۶۰ میلیارد ريال اعتبار است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سعید هژبری با بیان اینکه روند تعمیر، نوسازی و تجهیزات مدارس استان ایلام مطلوب نیست، اظهارداشت: اگر چه اقدام هایی برای تعمیر و تجهیز مدارس استان انجام گرفته ولی اینها جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه به علت محدودیت های اعتباری، تاکنون اقدام چشمگیر و اساسی برای تجهیز و تعمیر مدارس این استان انجام نشده و در این زمینه کمبود وجود دارد، افزود: تاکنون اعتبارهای جزیی در این زمینه هزینه شده و اجرای اقدام های مطلوب در این بخش ها نیازمند اختصاص اعتبارهای میلیاردی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام اجرای طرح هجرت با هدف تعمیر مدارس استان با مشارکت دانش آموزان را مفید ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: پیش بینی می شود با اجرای طرح هجرت در مدارس استان بیش از 100 مدرسه با مشارکت فعال دانش آموزان و بسیج سازندگی مورد تعمیر قرار می گیرند.

سعید هژبری غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و افزایش احساس مسوولیت آنها در نگهداری مدارس را از مهمترین اهداف اجرای طرح هجرت عنوان کرد و یادآورشد: اعتبارات دولتی برای تجهیز و تعمیر مدارس محدود است و از افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند می خواهیم که با اهدا کمک های نقدی خود در امر مدرسه سازی در ثواب دنیوی و اخروی این کار خیر شریک شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.