قدس آنلاین- تبریز: اولین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمیدی برگزار گردید.

اولین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مرکز مطالعات شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار کلانشهر تبریز بخاطر حمایت از امر مطالعه و پژوهش در بدنه شهرداری، تشکیل مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز را گواه این مدعا دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهار داشت: در ترکیب کارگروه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری که یکی از 6 کارگروه مرکز مطالعات شهرداری است سعی بر آن داشته ایم که از اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهر بهره گیریم.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اولین پروژه مطالعاتی این کارگروه را "تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز" عنوان کرد و افزود: با اتمام این پروژه مطالعاتی،  تمام فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری تبریز بر اساس این سند بطور اصولی، علمی و کاملاً برنامه ریزی شده اجرا خواهد شد.

در این جلسه، پروپوزال دانشنامه تبریز که توسط اساتید دانشگاه تبریز ارائه گردیده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کارگروه تغییرات لازم در این طرح را به طور مشروح ارائه نمودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.