نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه طرح هسته‌ای مجلس گامی در مسیر ارتقاء امنیت و عزت کشور است، گفت: اینکه می‌گویند بازرسی از مراکز نظامی، بازدید مدیریت شده است برای ما هیچ معنا و مفهومی ندارد.

بازرسی مدیریت شده از مراکز نظامی مفهومی ندارد/ طرح هسته‌ای مجلس گامی در مسیر ارتقاء عزت کشور
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به طرح مجلس مبنی بر الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای اظهار کرد: آن چیزی که از دیدگاه بنده مهم بوده این است که در جریان و روند مذاکرات، ایران به طور کامل حسن نیت خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: امروز در موضوع مذاکرات، مباحث از نقض مسائل هسته‌ای خارج و به سمت مسائل دیگری رفته که امنیت ملی و شرایط کشور ما را در معرض تهدید قرار داده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مذاکرات هسته‌ای جای آن نیست که رفتاری نشان دهیم که تمامی ارزش و توانمندی‌های ما زیر سئوال رود و لذا تصویب طرح هسته‌ای مجلس مسئله‌ای ضروری برای تاکید بیشتر بر حقوق مسلم کشور ما بوده است.

پژمانفر با تاکید بر اینکه باید در راستای مذاکرات هسته‌ای تمامی تحریم‌ها به طور کل و یک جا لغو شود، ادامه داد: این مطالبه نابجایی از سوی ملت ایران نیست که تمامی تحریم‌های ظالمانه باید یکجا برچیده شود و یا اینکه به بهانه مسائل هسته‌ای رویکردی بحرانی را بر کشور حاکم کنند که از جمله آنها بازرسی از مراکز نظامی ما بوده است.

وی تصریح کرد: اینکه می‌گویند بازرسی از مراکز نظامی، بازدید مدیریت شده است برای ما هیچ معنا و مفهومی ندارد و بازدید از مراکز نظامی حتما عزت و امنیت ملی ما را تهدید می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیش از ما به نتیجه این مذاکرات نیاز دارند، گفت: آمریکا اگر یک جو عقل داشته باشد که به همان هم شک دارم، باید بداند برای نتیجه مذاکرات که خود بیش از ایران به آن نیاز دارد، باید تمامی تحریم‌ها را لغو کند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریزبین IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    اگر از بچه داخل قنداق سئوال شود بازرسی از مراکز نظامی چه معنایی دارد بلافاصله میگویدغیرازجاسوسی هیچ معنایی دیگر ندارد بازهم سادلوحانه است فکرکنیم بازجویی یا گفتگو بانظامیان ودانشمندان ایرانی مورد درخواست آژانس برای راستی آزمایی درجهت عدم ساخت تسلیحات اتمی از سوی ایران خواهد بود.اگر به سرنوشت عراق دقت کنیم بازرسی های آژانس آن را به این روز انداخته است وگفتگوهای پشت پرده آمریکا وعواملشان بابرخی از نظامیان وسیاستمداران عراق وسوریه قبل از شروع جنگ علیه این دو کشور بود که ورودارتش آنهارا به داخل بغداد وهمچنین نفوذ تروریستها را پشت دروازه های دمشق هموار کرده است البته دانشمندان ونظامیان ایران ارزشی وانقلابی هستنداما دشمن همیشه امیدوار است کشورهای قدرتمند را از درون بوسیله عوامل خائن ونفوذی درآن کشور نابود کند بازرسی از مراکز نظامی واجازه گفتگوبادانشمندان ونظامیان ما مساوی بانابودی ماخواهد بود.