۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 291694

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهر ایوان با تشریح خدمات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت در این بیمارستان، گفت: کار بزرگ و شایسته‌ای هم‌چون طرح تحول سلامت قطعاً به همت و تلاش مضاعفی نیاز دارد.

طرح تحول سلامت، نیازمند تلاش مضاعف

دکتر «اردشیر احمدی» در گفت‌وگو باایسنا،در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان ایوان اظهار کرد: اجرای مناسب طرح تحول نظام سلامت در کشور توانسته است رضایت‌مندی عموم مردم را به دست آورد و هزینه‌های درمانی مردم و بیماران را به حداقل ممکن برساند.

وی افزود: کار بزرگ و شایسته‌ای هم‌چون طرح تحول سلامت قطعاً به همت و تلاش مضاعفی نیاز دارد که خوشبختانه در بیمارستان امام رضا(ع) شهر ایوان با همدلی و همکاری پرسنل این طرح به‌خوبی اجرا شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهر ایوان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این بیمارستان در سال 93 خاطرنشان کرد: در این بیمارستان مرحله‌ی نخست هتلینگ بیمارستان شامل بهسازی فضای بخش بستری و نصب 15 عدد تخت سه شکن، 15 عدد لاکر، 10 دستگاه یخچال، 12 عدد سرویس کامل روشویی پی‌وی‌سی و متعلقات، 15 عدد کمد دیواری اتاق‌های بستری به‌طور صددرصد اجراشده و موجب رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم و بیماران شده است.

احمدی خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز بیمارستان را یکی از اقدامات ارزنده در مدت اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان ایوان برشمرد و افزود: تجهیزاتی شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی، 5 دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه الایزا آزمایشگاه، یک دستگاه الکترولیت آنالایزر آزمایشگاه، یک دستگاه فریز پلاسما بانک خون، یک دستگاه سرفیوژ بانک خون، یک دستگاه سانتریفیوژ 24 شاخه آزمایشگاه، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف، یک دستگاه اتوکلاو 25 لیتری و دیگر تجهیزات موردنیاز برای اجرای مناسب طرح تحول و خدمات‌دهی بهتر و مناسب‌تر به مردم شهرستان خریداری شده و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نصب سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری احضار پرستار در بخش‌های بستری و بالینی بیمارستان، نصب و راه‌اندازی سیستم اچ.آی.اس، راه‌اندازی واحد زایمان بی‌درد در بیمارستان از دیگر اقدامات در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت در سال 93 در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ایوان بوده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ایوان به افزایش خدمات قابل‌ارائه به مردم و بیماران در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان شمار مراجعه‌کنندگان به اورژانس از 99 هزار نفر در سال 92 به 107 هزار نفر در سال 93 افزایش‌یافته و در این مدت نیز تعداد اعمال جراحی از 259 مورد در سال 92 به 775 مورد و شمار مراجعه‌کنندگان به کلینیک تخصصی از 15235 مورد در سال 92 به 43141 مورد در سال 93 افزایش‌یافته است.

احمدی ادامه داد: در این بیمارستان تعداد زایمان طبیعی از 174 مورد در سال 92 به 228 مورد در سال 93، تعداد موارد سزارین اورژانس از 81 مورد در سال 92 به 148 مورد در سال 93، تعداد آزمایش‌های انجام‌شده از 114 هزار مورد در سال 92 به 121 هزار و 500 مورد در سال 93 افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سونوگرافی‌های انجام‌شده از 9700 مورد در سال 92 به 10هزار و 700 مورد در سال گذشته افزایش‌یافته و درآمد بیمارستان نیز از مبلغ 600 میلیون ریال در سال 92 به مبلغ 28 میلیارد و 600 میلیون ریال در سال گذشته ارتقاء یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.