قدس آنلاین-ایلام: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی پشتیبان تمامی دستگاه های اجرایی است.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام پشتیبان تمامی دستگاه هاست

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید اسکندر صیدایی گل سفیدی با بیان اینکه مسایل و مشکلات استان با نگاه آمایشی قابل برطرف شدن است، اظهارداشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بعنوان مرکز فکری و نظارتی عمل می کند و با تکیه بر توان کارشناسی و نظارتی در همه سطوح پشتیبان و راهنمای دستگاه های اجرایی استانی برای طی طریق از وضع موجود به وضع مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در زمینه های انرژی، آب، خاک و کشاورزی ظرفیت و توانمندی بسیاری دارد، افزود: مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان پشتیبان تمامی دستگاه های اجرایی است و آمادگی داریم از طرح ها و برنامه های کارشناسی شده برای جذب اعتبار در مرکز با تمام توان دفاع کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام این سازمان را مجموعه ای فرا دستگاهی بر مبنای اصول و شاخص های علمی و کارشناسی دانست و خاطرنشان ساخت: نگاه سیستمی و آمایشی به مسایل استان و شاخص های محوری برای اجرای برنامه های راهبردی از مهمترین برنامه های این سازمان در استان است.

سید اسکندر صیدایی گل سفیدی تحقق اهداف و آرمان های نظام را در گرو مدیریت صحیح و برنامه ریزی عنوان و تصریح کرد: با احیای این سازمان نقش تدوینی، اجرایی و نظارتی بر پروژه ها و برنامه ها پررنگ تر از گذشته خواهد شد و از این پس طرح ها و برنامه ها با نگاهی علمی و دقیق اجرای می شوند.

وی برش شهرستانی آمایشی هر کدام از برنامه ها و بخش ها را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با این روش می توانیم با تعامل عالی فعال در سطح ملی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارتخانه ها، معاونت ها و هم افزایی در سطح استان و بهره گیری از نیروهای کارشناسی امور استان را پیش ببریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.