قدس آنلاین لرستان-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: براي اولين بار در كشور و به همت شركت توزيع برق لرستان و در كمترين زمان ممكن از ابتداي تيرماه سال جاري نصب دو ساعته كنتور برق در شهرهای استان اجرايي شد.

نصب كنتور برق در شهرهای لرستان دو ساعته انجام می شود

به گزارش محمد فیضی خبرنگار قدس آنلاین از خرم آباد،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اعلام اين خبر گفت: متقاضيان انشعاب برق پس از واريز هزينه هاي مربوطه در شهرهای استان دو ساعته و در روستاها پنج ساعته كنتور برق برای آنها نصب خواهد شد.

محمد بحرینی افزود: با برنامه ريزي هاي منسجم و با تلاش كاركنان صنعت برق در لرستان و به منظور جلب حداكثري و رضايت مندي مشتركين ومتقاضيان انشعاب برق اين پروژه عظيم از ابتداي سال جاري اجرايي شده است.

 مدير عامل شركت توزيع برق لرستان تصریح کرد: متوسط زمان نصب انشعاب بر اساس شاخص هاي اعلام شده توسط شركت توانير خريد امتياز انشعاب و نصب كنتور در شهر ها سه روز(72 ساعت) ودر روستاها هفت روز(168ساعت) تعيين شده است.

وی خاطر نشان کرد: شركت توزيع برق لرستان افتخار دارد كه زمان نصب كنتور برق در شهرها را از72 ساعت با 70 ساعت كاهش به دو ساعت و در روستاها با 163 ساعت كاهش به پنج ساعت رسانده است كه اين موضوع در سطح شركت هاي توزيع برق سراسر كشور اقدامي بي بديل و بي سابقه است.

 بحرینی يادآور شد: هم زمان با آغاز طرح تحول مهندسي و حركت جهادي كاهش تلفات كميته ي بررسي انشعابات نصب نشده از تاريخ اول مهرماه93 فعاليت خود را شروع و با برگزاري جلسات متعدد و پيگيري هاي مستمر توام با سخت كوشي 37 هزار انشعاب فروخته شده سنوات قبلي تا پايان سه ماهه اول سال جاري شناسايي و نصب شدند و در تاريخ 30 خرداد سال جاري هيچ گونه انشعاب نصب نشده اي در سطح استان لرستان وجود نداشت.

 مهندس بحريني گفت: در طرح نصب دو ساعته كنتور در شهرها كار سنجي هاي لازم طي دو ماه انجام و در چند مديريت توزيع به صورت آزمايشي به اجرا درآمد و پس از بررسي نقاط قوت و ضعف، دستورالعمل تحت عنوان نصب انشعابات فروخته شده در كوتاه ترين زمان ممكن كه در كشور بي سابقه بود تدوين و تصويب گرديد .

وي يادآور شد: در اين دستورالعمل تمامي موارد از جمله تعهدي كه ايجاد مي شود به ستاد و مديريت اي اجرايي شهرستان ها ابلاغ و آنها را ملزم به رعايت و نظارت كامل بر اجراي اين پروژه ي عظيم شدند كه از اول تير ماه اجرايي گردد.

 بحرینی اين اقدام بي نظير را گامي ارزشمند در تكريم هر چه بيشتر تكريم ارباب رجوع عنوان كرد و يادآورشد: اين طرح در راستاي رسيدن به اهداف دولت تدبير و اميد و همچنين مقام عالي وزارت نيرو به عنوان طرح تحول مهندسي و حركت جهادي كاهش تلفات پايه ريزي شده و تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب مبني بر اقتصاد مقاومتي در سرلوحه كار شركت توزيع برق استان قرار گرفته و خوشبختانه توانستیم این اقدامات مهم را به سرانجام مقصود برسانیم.

 لازم به ذکر است طرح فوق و نصب انشعابات نصب نشده قبلی به تعداد 37 هزار انشعاب در مدت 9 ماه یکی از بزرگترین برنامه های عملیاتی طرح جهادی کاهش تلفات بوده که موازی با طرح جمع آوری برق های غیر مجاز ، شناسایی کنتور های دستکاری شده ،تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، حضورمامورین عالی کاهش تلفات بصورت مستمردر مدیریت های توزیع برق ، انسجام بخشی به کار مامورین قرائت کنتور و کاهش خطای آنها، بازدید های میدانی مدیر عامل از نحوه ی عملکرد مدیریت های توزیع و رسیدگی و نظارت بر کار مامورین قرائت توسط ایشان و چندین طرح دیگر بوده که توسط شرکت توزیع اجرا و نتایج در دبیرخانه طرح جهادی کاهش تلفات جمع بندی گردیده است که حاصل مجموع اقدامات فوق کاهش 55/3 در صدی تلفات در پایان سال 93 بوده است که با استمرار طرح فوق در سال 94 انتظار می رود که تلفات در استان به میزان 6/2 درصد دیگر کاهش یافته و به عدد11 درصد برسد تا هدف تعیین شده کاهش تلفات شرکت توزیع که مد نظر وزارت نیرو است در این طرح جهادی تحقق یابد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.