قدس آنلاین لرستان- مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بزرگ‌ترین خانه کشتی کشور بیست و یکم تیرماه امسال، در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح یکی از  بزرگ ‌ترین خانه های کشتی کشور درخرم آباد

به گزارش قدس آنلاین از خرم‌آباد، علی یاور عزیزپور، با اعلام این خبر اظهار داشت: افتتاح خانه کشتی خرم‌آباد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ورزشی استان لرستان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه با افتتاح خانه کشتی شهر خرم‌آباد در آینده قادر به میزبانی رویدادهای بین‌المللی در این رشته ورزشی هستیم، افزود: تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه ورزشی با هزینه بالغ‌بر 200 میلیون تومان و باهدف افزایش و توسعه فضاهای ورزشی استان لرستان انجام‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: خانه کشتی شهر خرم‌آباد واقع در سالن سه‌هزارنفری شهر خرم‌آباد در زمینی به مساحت پنج هزار و 451 مترمربع ایجادشده که فضای مفید سالن٬ دو هزار و 214 مترمربع است؛ این مجموعه ورزشی دارای سالن‌های جانبی بدن‌سازی٬ سونا٬ دفتر هیئت٬ پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی مناسب و سیستم گرمایشی و سرمایشی با نورپردازی استاندارد نیز است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال تعداد زیادی از پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان لرستان بهره‌برداری می‌رسد٬ خاطر نشان ساخت: خانه کشتی شهر خرم‌آباد که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های کشتی کشور است با ظرفیت شش تشک کشتی و مجهز به وسایل بدنسازی و ورزشی با امکانات مناسب٬ روز یکشنبه بیست و یکم تیرماه امسال با حضور برخی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان کشور،  مسوولان استانی و جامعه کشتی افتتاح می‌شود.

لازم به ذکر است، پروژه خانه کشتی شهر خرم‌آباد در سال 90 تحویل اداره کل ورزش و جوانان شده که با رفع نواقص و تکمیل این پروژه هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.