قدس آنلاین - ایلام: جانشین پليس راهنمايي و رانندگي ناجا گفت: در اربعین امسال زائران اربعین حسینی از سراسر کشور به صورت کاروانی به عتبات عالیات اعزام می شوند و درصددیم تا اعزام انفرادی را کم کنیم.

اعزام کاروانی زائران اربعین حسینی از مرز مهران/ اعزام انفرادی کم می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار موسی امیری در اولين نشست هماهنگي اربعين حسيني در مهران با بیان اینکه بخش هاي مختلف ناجا همزمان با اربعين حسيني در مرز مهران مستقر خواهند شد، اظهارداشت: با وجود تلاش هاي صورت گرفته پليس نگران است که زير ساخت ها با حجم استقبال زائران هماهنگي نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عزم و اراده جدي در رده هاي مختلف نيروي انتظامي بر اي تسهيل تردد زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني امسال وجود دارد، افزود: به دنبال اين هستيم که حضور انفرادي را در ايام اربعين کم کنيم و سفرهاي مردم به صورت کارواني همانند آنچه که در زمان عزاداری رحلت امام خميني(ره) در مرقد مطهر حضرت امام(ره) انجام مي شود صورت پذيرد.

جانشین پليس راهنمايي و رانندگي ناجا نمايش عظيم اربعين حسيني در سال گذشته را مبارزه سنگر به سنگر با استکبار جهاني و تکفيري ها عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: راه اندازي پارکينگ هاي متعدد و ساماندهي کمربندي هاي شرقي و غربي مهران از ضرورت های کنترل ترافيک اين شهر در ايام اربعين است.

سردار موسی امیری به برنامه ريزي هاي لازم براي تامين امنيت و کنترل ترافيک در اربعين امسال اشاره کرد و بیان داشت: تلاش پليس در جهت رفاه حال زائران و تامين به موقع نيازهاي تردد زائران است که دغدغه سال گذشته بود.

وی با تقدیر از تلاش های استاندار و دیگر مسئولان استانی در پروژه های راه سازی، ساخت پارکنیگ و افزایش گیت ها در پایانه مرزی مهران، یادآور شد: این طرح ها اقدامات مثبتی در راستای خدمت رسانی به زائران هستند که برای سرعت بخشی به اجرای آنها نیازمند تزریق اعتبار ملی هستند.

زائران اربعین حسینی به صورت استانی سازمان دهی شوند

فرمانده انتظامي استان ايلام نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش هاي صورت گرفته توسط سازمان هاي دولتي در اربعین سال گذشته قابل تقدیر است، گفت: سازمان دهي استاني زائران بايد در دستور کار سازمان حج و زيارت قرار گيرد.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه به دنبال رفع مشکلات سال گذشته با همراهي و همکاري ساير نهادها هستيم، اظهارداشت: وجود مسافر کش هاي شخصي و پياده روي از مهران تا مرز از مشکلات سال گذشته در هنگام تردد زائران حسيني بود و امسال بایستی قبل از شروع اين همايش عظيم، محل پارک و تردد خودروهاي شخصي و اتوبوس ها کاملاً مشخص شود.

وی به راه اندازي يکصد گيت در پايانه مرزي مهران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تقويت کابل فيبر نوري براي جلوگيري از قطعي هاي احتمالي از مهمترين دغدغه های پليس است و مسئولان باید توجه بیشتری به زيرساخت هاي موجود در مسير تردد زائران و شهر مهران داشته باشند.

گفتنی است جانشین پلیس راهور ناجا در سفر به شهر مرزی مهران به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از پیشرفت فیزیکی کمربندی های شرقی و غربی این شهر بازدید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر جعفری IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    باتشکر از کلیه مسئولین خواهشمندیم روادیدراحذف کنند وزائرین باگذرنامه خارج شوند یا ثاالله