قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه تبریز با بیان اینکه غربی‌ها با وجود ادعاهای خود در مذاکرات هسته‌ای وا مانده‌اند و آمریکا بیش از ایران نیاز دارند تاتوافق حاصل شود، گفت:از نگاه ملت ایران در این مذاکرات چه توافق حاصل شود چه نشود، پیروز میدان ملت ایران است.

آمریکایی‌ها بیش از ایران به توافق نیاز دارند/ غربی‌ها با وجود ادعاها در مذاکرات هسته‌ای وا مانده‌اند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  آیت الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمام ایام سال اظهار داشت: همانگونه که در ماه مبارک رمضان در مورد رعایت مسائل شرعی دقت کافی داریم باید در دیگر ایام سال نیز به این مسئله توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و تهمت زدن خصوصا در ایام پیش روی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب چند رای بیشتر نباید صورت گیرد و این حق‌الناس است که باید رعایت شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به شرایط پیدایش اسرائیل در منطقه یادآور شد: استکبار جهانی در ابتدا تلاش داشت تا آرزوی نیل تا فرات در پیدایش اسرائیل صورت گیرد ولی آنان در اهداف خود ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روز جهانی قدس، روز رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

‌آیت‌الله محسن مجتهدشبستری افزود: راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین در حقیقت نمایش اقتدار امت اسلامی است.

* داعشی‌ها خواهر یا برادر تنی اسرائیل هستند/ وحدت داعش و اسرائیل

وی با اشاره به پیدایش گروهک تکفیری‌ داعش افزود: این گروه خواهر یا برادر تنی اسرائیل هستند و داعشی‌ها راجع به اسرائیل هیچگونه موضعی ندارند و بلکه گفته می‌شود داعشی‌ها روز قدس را تحریم کرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجروحان داعشی‌ها در بیمارستان‌های اسرائیل بستری می‌شود و این نشان از وحدت این دو دارد.

امام جمعه تبریز افزود: راهپیمایی روز قدس در واقع محکوم کردن داعشی‌ها است و این حرکت بزرگ مردم مسلمان ایران برای غرب نیز پیامی دارد.

آیت الله مجتهدشبستری عنوان کرد: بیداری ملت ایران در مقابله با حرکت‌های ضد جهان اسلام  پیام مهم این راهپیمایی پر شکوه است.

وی یادآور شد: در راهپیمایی بزرگ روز قدس در نقاط مختلف شعار مرگ بر داعش طنین‌انداز شد و مردم نابودی این گروهک را خواستار شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه مسجد گوهرشاد، گفت: مردمی که برای اعلام نفرت و انزجار از بی‌حجابی در مسجد گوهر شاد جمع شده بودند کشتار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکنون مقاومت خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این حجم و نوع از مذاکرات سیاسی در جهان اتفاقی بی‌نظیر است و مذاکرات طولانی و پیچیده‌ای در جریان است و غربی‌ها با وجود ادعاهای خود در این مذاکرات وا مانده‌اند و آمریکا بیش از ایران نیاز دارند تا توافق حاصل شود.

وی گفت: از نگاه ملت ایران در این مذاکرات چه توافق حاصل شود چه نشود، پیروز میدان، ملت ایران خواهند بود.

امام جمعه تبریز یادآور شد: ملت ایران بر سر آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و این ارزشها را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.