قدس آنلاین لرستان- استاندار لرستان گفت: دولت طی سال جاری حدود 12 هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری می کند.

سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی دولت در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  که با حضور نمایندگان الیگودرز، سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: جمع کل اعتبارات عمرانی سال جاری در استان لرستان حدود شش هزار و 240 میلیون ریال است.

وی افزود: با هدف گذاری جذب حدود پنج هزار  و 500 میلیارد ریال از اعتبارات متمرکز و شناور در وزارتخانه ها، دولت در سال 94 حدود 12 هزار میلیارد ریال برای توسعه و سرمایه گذاری استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در سفر هیات دولت به لرستان  مبلغ نه هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار برای این استان مصوب شد که در این راستا مقرر شده سه هزار میلیارد ریال در سال 93 و مابقی در سال 94 محقق شود.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار سال 93، حدود 99 درصد تخصیص یافته ، خاطر نشان کرد: در مجموع در سال گذشته میزان اعتبارات ملی استانی شده ،استانی حدود شش هزار و 40 میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه یادآور شد : همچنین میزان اعتبارات ملی در لرستان حدود چهار هزار و 40 میلیارد ریال بوده است .

وی تصریح کرد : در سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به سرمایه گذاری استان اختصاص یافته است که از این میزان 86 درصد محقق شده است .

بازوند گفت : در سال گذشته میزان اعتبارات تخصص یافته به استان حدود سه سال قبل بوده چراکه تخصیص اعتبارات استان در سه سال گذشته به طور متوسط از 18 تا 24 درصد بوده است.
 

 


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.