قدس آنلاین - آتش سوزی انبار کفش در خیابان توحید ، با تلاش بهنگام آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد .

 انبار کفش در مشهد طعمه حریق شد



به گزارش  قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، صبح امروز بیست و یکم تیرماه در پی تماس مردمی با سامانه (125) مبنی بر آتش سوزی در انبار کفش واقع در خیابان توحید ، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد ، بلافاصله بیش از 30 آتش نشانان از 4 ایستگاه ( 1، 44، 10، 2 ) به همراه 10 دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل حادثه اعزام نمود .

سرپرست ایستگاه های 1 و 32 سازمان آتش نشانی مشهد ، در این رابطه گفت : با توجه به اینکه این آتش سوزی با تاخیر زیاد و در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شده بود ، هر لحظه امکان داشت شعله های آتش به سرعت به منزل مسکونی مجاور سرایت و گسترش یابد که با حضور آتش نشانان به محل حادثه و شناسایی کانون های آتش سوزی و انجام اقدامات اطفائی از گسترش بیشتر آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد و آتش نشانان توانستند در یک عملیات مستمرو نفس گیر در همان لحظات اولیه آتش را مهار و خاموش کنند .

" حسن نجمی " با اشاره به اینکه این مجموعه تجاری دارای دو طبقه مثبت و منفی بود ، گفت : شعله های سرکش آتش بسرعت کل ساختمان را فرا گرفت و خسارت مالی گسترده ای را رقم زد .

وی نیز بیان کرد : دو تن از پرسنل این کارگاه که در زمان وقوع آتش سوزی در محل حضور داشتند و در میان دود و اتش محبوس شده بودند ، توسط نجاتگران آتش نشانی به بیرون از ساختمان هدایت و به علت دود گرفتگی اعزام بیمارستان شدند .

این مسوول ایمنی علت دقیق وقوع این حادثه را در دست بررسی عنوان و خطرنشان کرد : آتش نشانان و نجاتگران سازمان پس از اطفاء و پاکسازی کامل محیط ، نسبت به تحویل محل به مسئولین انبار و اتمام عملیات خود اقدام نمودند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.