پیمان طالبیان : زمانی که وزیر ورزش و جوانان حکم حسین عبدی به عنوان عضوجدید هیات مدیره سرخپوشان پایتخت را امضا کرد خیلی ها پیش بینی کردند ...

عبدی مدیرعامل می شود؟

 وی با برانکو ایوانکوویچ به مشکل خواهد خورد اما مسؤولان وزارتخانه برای کنترل حاشیه های این انتخاب جنجالی مدعی شدند رابطه حسین عبدی و برانکو ایده آل است و هیچ مشکلی بین این دو به وجود نخواهد آمد. هرچند روزهای نخست فعالیت عبدی به عنوان عضو هیات مدیره هیچ اتفاقی بین او و برانکو رخ نداد اما گذشت زمان مشکلات میان این دو چهره را آشکارکرد تا همگان متوجه شوند عبدی و برانکو به دلیل اختلافاتی که در بدو ورود سرمربی کروات به تیم فوتبال پرسپولیس روی داد که منجر به حذف حسین عبدی از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس شد نمی توانند بدون دردسر کنار هم فعالیت کنند.

اتفاقات عجیب درپروسه جذب بازیکن درفصل نقل وانتقالات درباشگاه پرسپولیس اختلاف  و کشمکش میان عبدی و برانکو را هویدا ساخت تا جایی که طرفین به صورت نامحسوس علیه یکدیگر موضع گرفتند اما وزارت ورزش ازطریق نصرا... سجادی تلاش کرد این اختلاف با آشتی عبدی و برانکو پایان یابد اما به نظر می رسد نه تنها اختلاف میان عضو هیأت مدیره و سرمربی پایان نمی گیرد بلکه درروزهای آینده مشکلات بیشتر هم خواهد شد چون بر اساس اعلام برخی منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش، مدیران ارشد این وزارتخانه درنظر دارند حسین عبدی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی کنند. بر همین اساس قرار است پس از پایان فصل نقل و انتقالات، مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شود. طبق اخباری که خبرنگاران نزدیک به وزارت ورزش و جوانان مخابره کرده اند، حسین عبدی ، گزینه جدی وزارت ورزش برای مدیرعاملی محسوب می شود که در صورت قطعی شدن این انتخاب باید دید برانکو ایوانکوویچ چه واکنشی از خود نشان خواهد داد چون او در حال حاضر با دو تن از اعضای هیأت مدیره به شدت مشکل دارد که قطعا با انتخاب یکی از این دوعضو به عنوان مدیرعامل مشکلات پیش روی او به مراتب بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.