قدس آنلاین: معماری دو ایستگاه باقی‌مانده خط یک قطار شهری مشهد تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد و ایستگاه فرودگاه این مزیت را دارد تا به صورت مستقیم به سالن پروازهای داخلی متصل ‌شود.

ایستگاه فرودگاه قطار شهری مشهد  به صورت مستقیم به سالن پروازهای داخلی متصل ‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدصولت مرتضوی و محسن انتظاری‌هروی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز با حضور در ایستگاه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد (آخرین ایستگاه خط یک قطار شهری مشهد) از مراحل ساخت این پروژه بازدید کردند.

در این بازدید کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با ارائه گزارشی از روند ساخت 2 ایستگاه باقی‌مانده خط یک قطار شهری مشهد، اظهار داشت: توسعه این خط از غدیر تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد در تونلی به مصافت 4.5 کیلومتر بوده که این دو ایستگاه را به هم متصل می‌کند.

وی افزود: معماری ایستگاه‌های این پروژه طبق تعهدات پیمانکار تا شهریور ماه به اتمام می‌رسد و به علت تفاوت اندازه پله‌برقی‌ها نصب آنها با تأخیر خواهد بود، اما ایستگاه فرودگاه قطار شهری این مزیت را دارد تا به صورت مستقیم به سالن پروازهای داخلی متصل ‌شود.
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: پست‌های برق تونل مسیر توسعه خط یک قطار شهری هنوز نصب نمی‌شود، اما با بررسی صورت گرفته، قطارها به داخل تونل وارد می‌شود و به سرویس‌دهی خود می‌پردازد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.