قدس آنلاین:حجت الاسلام شادکام از مبلغان اعزامی طرح نشاط معنوی در خراسان شمالی، هنگام انجام مأموریت تبلیغی، دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد.

 مبلغ طرح نشاط معنوی در سانحه رانندگی درگذشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  حجت الاسلام بهرام شادکام، روحانی مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم که برای انجام فعالیت تبلیغی در قالب طرح نشاط معنوی به روستاهای خراسان شمالی اعزام شده بود، روز دوشنبه هنگام انجام مأموریت تبلیغی، دچار سانحه تصادف شد و دار فانی را وداع گفت.


حجت الاسلام شادکام که اهل شهرستان اسفراین خراسان شمالی بود و از چندین سال پیش در قم سکونت داشت، از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح نشاط معنوی که با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار امامزاده ها و بقاع متبرکه برگزار می شود، با هجرت به استان زادگاه خویش، در امامزاده سیدجعفر(ع) کوشکی اسفراین اقدام به انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی می کرد.

وی هنگام عزیمت به مأموریت، با خودرو پراید خود در کیلومتر 20 جاده درق - میامی و در محدوده سد کفترک به یک دستگاه پژو 405 برخورد کرد که در این سانحه چهار نفر از سرنشینان دو خودرو از جمله حجت الاسلام شادکام مصدوم شدند اما پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، متأسفانه این روحانی مبلغ به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

پلیس‌راه استان خراسان شمالی، انحراف به چپ و سرعت زیاد خودروی سواری پژو 405 را علت این حادثه اعلام کرده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.