قدس آنلاین: فرمانده ناجا گفت: امنیت در استان خراسان ‌رضوی خوب تلقی می‌شود اما نیاز به ارتقاء امنیتی در این استان داریم.

نیازمند ارتقاء امنیتی در خراسان رضوی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر رسیدگی به امور خانواده شهیدان تأکید کردند و نیروی انتظامی نیز در حد بضاعت خود سعی می‌کند بهترین خدمات را به این خانواده‌ها ارائه کند.

وی افزود: در نخستین نکوداشت اسوه‌های ایثار (مادران و همسران شهدا) 53 خانواده شهید سالهای 1389 تا 1394 ناجا از 8 استان گلستان، مازندران، گیلان، تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، و فارس حاضر بودند و در اسفند ماه امسال هم یادواره شهدای ناجای فارس در شیراز برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حفاظت مرزهای کشور برعهده مرزبانی ناجاست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مرزهای کشور در اختیار مرزبانی ناجا قرار دارد، به‌جز بخش‌هایی که از قبل مشخص شده و  تأمین امنیت در آن‌ها به عهده سپاه و ارتش گذاشته شده است.

اشتری تصریح کرد: انسداد مرزهای شرقی کشور در اولویت برنامه کاری نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور است و هر مقدار اعتبارات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد این مهم با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت تأمین امنیت در استان‌های کشور به ویژه خراسان‌ رضوی اذعان داشت: با اقداماتی که توسط نیروی انتظامی، مرزبانی سپاه، ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی صورت گرفته وضعیت امنیتی خوبی در کشور حاکم است و امیدواریم این وضعیت ارتقا پیدا کند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: امنیت در استان خراسان ‌رضوی خوب تلقی می‌شود اما نیاز به ارتقاء امنیتی در این استان داریم.

اشتری با اشاره به درگیری مداوم نیروی انتظامی با قاچاقچیان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مأموریت ویژه‌ای دارد و در ٢٤ ساعت شبانه‌روز با افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر به‌ ویژه در مرزهای شرقی درگیر است، به همین سبب به‌ صورت میانگین ماهانه پنج شهید تقدیم جمهوری اسلامی می‌کند و در سال گذشته ٧٥ نفر از سربازان و پرسنل مجموعه نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

وی تأکید کرد: سعی کردیم توانمندی‌های نیروی انتظامی را از نظر الکترونیکی و تجهیزات نظامی به بیشترین حد ممکن برسانیم.

فرمانده نیروی انتظامی اذعان داشت: همکاران ما برای برقراری نظم و امنیت تا پای جان ایستاده‌اند و هدف ما این است که هم‌وطنانی که در حاشیه شهرهای مرزی زندگی می‌کنند بتوانند زندگی آرامی داشته باشند.

اشتری گفت: همواره در نیروی انتظامی تلاش کردیم به فرزندان شهدا و ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم که در این راستا توجه به امر ازدواج و اشتغال آنها در اولویت قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.