آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: در فرآیند اجرای توافق‌نامه باید رفتار طرف مقابل رصد شود و تحت هیچ شرایط مواردی را که سبب خدشه‌دار شدن عزتمان باشد را قبول نخواهیم کرد.

رفتار طرف مقابل در فرآیند اجرای توافق‌نامه رصد شود

وی ساماندهی و مدیریت امور زائران و ارتقای خدمت رسانی به زوار را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدمت در استانی که منتسب به امام رضا (ع) است توفیقی برای کارگزاران محسوب می‌شود که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

این مرجع عالیقدر گفت: توجه به نیازهای زائران و رفع احتیاجات آنان در حوزه‌های مختلف نیازمند برنامه ریزی منسجم و همکاری تمام دستگاه‌ها است که باید در این راستا تلاش ویژه‌ای شود.

آیت الله نوری همدانی به موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح‌های کشتار جمعی نبوده و نیست.

وی هوشیاری و دقت عمل تیم مذاکره کننده را ضروری دانست و افزود: در فرآیند اجرای توافق‌نامه باید رفتار طرف مقابل رصد شود و تحت هیچ شرایط مواردی را که سبب خدشه‌دار شدن عزتمان باشد، قبول نخواهیم کرد.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت به وجود آمده، اظهار داشت: همواره از منویات بزرگان در ارائه خدمت بهتر به زائران و مجاوران استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های مراجع بزرگوار در موضوعات مختلف مشهد مقدس به‌جا است و برای رفع این چالش‌ها اقدامات موثری صورت گرفته است، افزود: خواهان دعای خیر برای حصول توفیق در این مسیر هستیم.

استاندار خراسان رضوی توفیقات دولت در حوزه دیپلماسی خارجی و مذاکرات هسته‌ای را قابل ستایش دانست و گفت: در دیدار اخیر با برخی از مراجع عظام در مشهد، روند مذاکرات را مثبت ارزیابی و برای توفیقات دولت دعا کردند.  

رشیدیان، تغییر فضای سیاسی و تمایل کشورهای غربی و اروپایی برای حضور و سرمایه گذاری در کشور را از دیگر دستاوردهای شرایط جدید دانست و افزود: باید از این فرصت برای توسعه اقتصادی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم استفاده  کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت‌ها و ارشادات مراجع، بتوانیم در تمامی عرصه‌ها موفق باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.