استاندار خراسان رضوی گفت : تداوم و استحکام نظام اسلامی نیازمند حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی است.

حضور در صحنه مردم، باعث تداوم و استحکام نظام اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا رشیدیان روز دوشنبه به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با اعضای این شورا افزود : تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان عدم وجود قدرت سخت و پیروزی آن به پشتوانه حضور پرشور مردم در صحنه بود.
به گزارش روز دوشنبه استانداری خراسان رضوی، وی برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه برگزاری این مراسم را از اصلی ترین وظایف شورای تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد : باید زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم به دور از گروه بندی و سلایق سیاسی با هدف احیای ارزش های انقلاب اسلامی فراهم شود.
رشیدیان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با تکیه بر عنصر مردمی و نه قدرت نظامی محقق شده است، گفت : وجود مردم آگاه و هوشمند یکی از عنایات الهی به انقلاب ایران است.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی نیز تمام ما مسوولان، خدمتگزاران مردم هستیم که باید با بهره گیری از امکانات موجود زمینه رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات رسانی و رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره عملکرد مثبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت : باید زمینه برگزاری پرشورتر تجمعات مربوط به سالگرد حوادث مهم انقلابی مختص استان، تغییر محتوای برنامه ها برای آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های انقلابی و حضور تمامی گروه های سیاسی برای حفظ وحدت اسلامی در اجتماعات فراهم شود.
رشیدیان نقش بی بدیل تولیت آستان قدس رضوی در برگزاری پرشور راهپیمایی و اجتماعات در مشهد را بی بدیل ارزیابی و از اقدامات ایشان برای هرچه پرشورتر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت در استان قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی اجتماعات در سطح 73 شهر استان، ابرازامیدواری کرد: شرایط لازم برای رفع موانع موجود و بهره گیری از فناوری های نوین در تبلیغات برای همراهی بیش از پیش مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناسبت های مختلف فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.