رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: پروژه احسان با مشارکت موقوفات کم درآمد در ۴ طبقه و ۱۲ واحد مسکونی در مشهد افتتاح شد.

پروژه احسان با مشارکت موقوفات کم درآمد در مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ذاکری در گفتگو با خبرنگار اداره کل اوقاف و امور خیریه  خراسان رضوی ،در حاشیه افتتاحیه پروژه احسان در خیابان امیریه مشهد  گفت:این پروژه در 4 طبقه و 12 واحد مسکونی احداث شده است.

وی افزود:این پروژه دارای زیر بنایی به مساحت 1225 مترمربع شامل بخش های مسکونی، پارکینک و انباری می باشد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد با بیان اینکه این پروژه از محل فروش 14 هزار سهام 1 میلیون ریالی ساخته شده است تصریح کرد:هزینه ساخت این پروژه از محل درآمد موقوفات که درآمد اندکی دارند تامین شده است.

ذاکری با بیان اینکه موقوفات کم درآمد و کوچک به تنهایی توان ساخت و شرکت در پروژه های بزرگ را ندارند تاکید کرد: هر موقوفه به اندازه وسع و توانش تعدادی از سهام این پروژه را خریداری کرده است و در ساخت این پروژه سهیم شده است.

وی افزود: 135 موقوفه در این پروژه مشارکت کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت این پروژه ظرف مدت 8 ماه توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات انجام شده است تاکید کرد:با توجه به اینکه این پروژه در مدتی کوتاه و با مشارکت موقوفات کوچک ساخته شده است  قصد داریم تا در پروژه های بعدی نیز این روند ادامه پیدا کند.

یادآور می شود پروژه احسان با حضور عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور ، احمد ظریف مدیر شعبه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان رضوی و مدیر عامل شرکت انفاق و حجت الاسلام ذاکری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد یازدهم مرداد ماه سال جاری در خیابان امیریه مشهد افتتاح شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.