قدس آنلاین- تبریز: طی فصل‌های گذشته معمولا عملکرد تراکتورسازی در هفته دوم بهتر از هفته اول بوده و حتی در مواردی حرکت رو به جلوی این تیم از هفته دوم آغاز شده است.

حرکت رو به جلو تراکتور از هفته دوم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، تراکتورسازی پس از هشت سال دوری از لیگ برتر توانست در لیگ نهم در هفته دوم با ذوب آهن اصفهان به نتیجه مساوی برسد و با توجه با باخت هفته اول مقابل صبای قم در تبریز تنها با یک امتیاز هفته دوم این رقابت‌ها را پشت سر گذاشت و تک امتیاز بازی ذوب آهن نتوانست تغییری در جایگاه تراکتورسازی در جدول رده‌بندی ایجاد کند و این تیم در همان رده چهاردهم باقی ماند.

دومین سال حضور تراکتورسازی در لیگ برتر با باخت یک بر صفر در مقابل پرسپولیس در تهران همراه بود، البته هفته دوم لیگ دهم به مراتب بهتر از لیگ سال گذشته بوده و تراکتورسازی توانست با نتیجه سه بر یک راه آهن را در تبریز شکست دهد و با سه امتیاز از رده هفدهم جدول 18 تیمی به رده پنجم برسد؛ به نوعی اولین پیروزی تراکتورسازی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در این فصل رقم خورده است.

تراکتورسازی لیگ یازدهم را هم با شکست آغاز کرد اما همانند فصل دهم توانست در هفته دوم به سه امتیاز بازی دست پیدا کند ولی سرخ‌پوشان این بار توانستند از رده هفدهم به رده هفتم برسند و با سه امتیاز هفته دوم لیگ 11 را پشت سر بگذارند سه امتیازی که کافی بود تا تراکتورسازی خود را به عنوان مدعی نشان دهد، چرا که تراکتورسازی پس از این دیدار پای ثابت صدر جدول بود.

هفته دوم لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم نیز با تساوی در مقابل پیکان و گسترش فولاد به پایان رسید تا این تیم در لیگ 14 پس از برد در هفته اول و مقابل فولاد خوزستان به یک امتیاز دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان بسنده کند و با 4 امتیاز در رده چهارم جدول بایستد.

اما تراکتورسازی امسال باید دربی تبریز را همچون لیگ 13 در هفته دوم برگزار کند و نشان دهد آنچنان که بازیکنان این تیم گفته‌اند هفته دوم آغاز اوج‌گیری تراکتورسازی خواهد بود یا خیر.

از نکات جالب توجه در رابطه با بازی‌های هفته دوم تراکتورسازی شکست‌ناپذیری این تیم است به صورتی که تراکتورسازی در 6 سال گذشته دو برد و چهار تساوی در مقابل حریفان داشته است؛ تراکتورسازی از 18 امتیاز ممکن توانسته 10 امتیاز کسب کند.

تراکتورسازی در هفته‌های دوم فصول گذشته 6 گل زده ، 3 گل خورده و تفاضل 3+ را برای خود به ثبت رسانده است؛ حال باید دید شکست ناپذیری تراکتورسازی در هفته‌های دوم تداوم می‌یابد و این تیم می‌تواند آمار بهتری ثبت کند یا گسترش فولاد سه امتیاز دربی تبریز را کسب می‌کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.