قدس آنلاین_ مسئول برگزاری ورک شاپ تخصصی سینما گفت: با حضور فرزاد مؤتمن و بابک حمیدیان؛ ورک شاپ تخصصی سینما در مشهد برگزار می‌شود.

ورک شاپ تخصصی سینما در مشهد برگزار می‌شود



به گزارش قدس آنلاین، امین انتظامی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: ورک شاپ تخصصی سینما باحضور فرزاد مؤتمن و بابک حمیدیان؛ در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این ورک شاپ توسط گروه نری آپ برگزار می‌شود که دومین ورک شاپ از شری ورک‌شاپ‌های تخصصی هنر این گروه است و با حمایت انجمن سینمای جوانان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری ورک شاپ تخصصی سینما خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ورک شاپ تخصصی سینما این است که کسانی که به صورت آماتور در این حوزه در مشهد فعالیت می‌کنند بتوانند خود را بیشتر و بهتر به هنر سینما معرفی کرده و به این هنر نزدیک‌تر شوند و این توانایی در جوانان مشهدی که صادقانه در حوزه‌های مورد علاقه خود فعالیت می‌کنند وجود دارد.

انتظامی تصریح کرد: این ورک شاپ با موضوع کارگردانی و اجرای وظیفه و بازیگری بدون عنوان از امروز و به مدت سه روز و از ساعت 16 تا 19 در دفتر گروه نری آپ واقع در خیام 26، پلاک 10، طبقه پنجم برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان به حضور در این ورک شاپ می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09359893719 تماس حاصل نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.