قدس آنلاین- استاندار خراسان رضوی گفت: آخرین پیشنهادات نشست هیات تصفیه میزان حاکی از پرداخت مطالبات "میزان" ی ها ست.

پرسنل "میزان" دوباره به کار گرفته می شوند/بنای دولت تعطیلی پدیده نیست

*پرسنل "میزان" دوباره به کار گرفته می شوند

علی رضا رشیدیان صبح امروز طی بازدید از موسسه فرهنگی قدس و پایگاه خبری-تحلیلی قدس آنلاین ضمن اظهار مطلب فوق بیان داشت: مدیریت تصفیه "میزان" در حال انجام فعالیت است و بانک مرکزی هم در خصوص پیگیری آن همکاری خوبی داشته اند .

او در این خصوص افزود: از جمله این که ما می توانیم هم از شعبات این موسسه منحله چه از نظر ساختمان و چه از لحاظ پرسنل میزان ، برای  بانکهایی که می خواهند توسعه شعب داشته باشند استفاده کنیم .

وی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب امکانات آنها به قیمت پایین به کس دیگری واگذار نمی شود ، ضمن این که بازداشت آن سرمایه هم می تواند مطا لبات مردم را پاسخگو باشد .

رشیدیان افزود: با تعدادی از بدهکاران عمده این موسسه نیز برخورد شده و امیدواریم بتوانند سریع تر بدهی خود را تامین کنند.

*بانکهای دیگر مطالبات "میزان"ی ها را پرداخت می کنند

در صدد هستیم توسط بانکهای دیگر مطالبات آن دسته از سپرده گذاران میزان را که می خواهند سپرده خود را برای بهره بردن از کارمزد آن در بانکی دیگر حفظ کنند ، به آنها منتقل کنیم .

*بنای دولت تعطیلی پدیده نیست

رشیدیان همچنین تصریح کرد : بنای کلی دولت تعطیلی پدیده نبوده و نیست.

وی یادآور شد : پدیده در خصوص تملک زمین، گرفتن موافقت های اصولی  برای اموری چون راه اندازی هتل یا راه اندازی فروشگاه و ... می بایست از مراکز قانونی مجوز موافقت های اصولی را دریافت می کرد ، که آن موافقتها مبتنی بر نظریه و تاییدیه شرکت گاز ، سازمان آب ، اداره برق و محیط زیست ، سازمان ترافیک ، پدافند غیر عامل و ... می بود.

وی همچنین با اشاره به عدم دریافت پروانه ساخت توسط پدیده تصریح کرد: پدیده بدون دریافت مجوز ساخت و موافقت های آن که براساس آن موافقتها نحوه بارگزاری طبق محاسبات نقشه های مصوب تامین می شود اقدام به ساخت و ساز کرد .ضمن این که اجازه فروش سهام هم  نداشت  از انجام فعالیت باز ماند.اما به خاطر تدبیری که برای سهام داران پدیده باید صورت می گرفت به آنها تاکید شد که باید این سیر را دنبال کنند و در نهایت کار به برخوردهای قضایی کشیده شد .

او در پایان اضافه کرد: در حال حاضر جمع بندی آن به مراکز عالی کشور منعکس شده که منتظر تصویب و ابلاغ آن هستیم و به زودی پدیده در خصوص اقداماتی که صورت خواهد پذیرفت در دو حوزه شاندیز مشهد و کیش بخش های مجاز را به اتمام رسانده و حقوق مردم که دغدغه اصلی مسوولین است تامین می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sargardani base IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    خدای من خودت به دادم برس آبروم رفت پیش همه