قدس آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز برادر و پسر شهید صارمی میهمانان ویژه مراسم روز خبرنگار در اصفهان هستند، که با حضور آنها مراسم امسال رنگ و بوی تازه‌ای خواهد گرفت.

خانواده شهید صارمی میهمان ویژه  جشن روز خبرنگار در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر ارزانی اظهار داشت: اصلی‌ترین نقش برای رساندن یک خبر به مردم را رسانه‌ها انجام می‌دهند که بعضی اوقات این رسانه‌ها دیده می‌شوند و خیلی اوقات نیز دیده نمی‌شوند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی خبرنگاران گفت: این نقش قوی رسانه‌هاست که مردم ایران از مطلع‌ترین مردم جهان هستند و حتی دیگر مردم جهان هم که از آمار و اطلاعات دقیق روز در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مطلع هستند نیز به دلیل وجود رسانه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نقش قوی رسانه‌ها توسط خبرنگاران ایفا می‌شود، اظهار کرد: خبرنگاران و همه کسانی که در حوزه خبرنگاری زحمت می‌کشند، از کسی که خبر را تهیه می‌کند گرفته تا کسی که تصاویر را ثبت و ضبط می کند و کسی که اخبار را منتشر می‌کند، همه و همه جزء چرخه خبر هستند.

ارزانی با اشاره به لزوم تکریم خبرنگاران گفت: جا دارد که در روز خبرنگار از فعالیت ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و همچنین شهادت شهید قلم شهید صارمی عزیز که با شهادتش روز جدیدی را پایه‌گذاری کرد که نامگذاری این روز نیز مدیون شهادت وی می‌باشد را به خانواده ایشان و همه اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه از خانواده شهید صارمی جهت تجلیل از آن شهید در مراسم روز خبرنگار دعوت به عمل آمده است تأکید کرد: برادر و پسر شهید صارمی میهمان ویژه مراسم روز خبرنگار در اصفهان هستند، که با حضور آنها مراسم امسال رنگ و بوی تازه ای خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تشکیل هیأتی 9 نفره هم اندیشی اصحاب رسانه توسط سازمان ارشاد اسلامی افزود: در این هیأت مطرح شد بسته‌ای به عنوان بسته حمایتی و دیده شدن خبرنگار آماده شد تا در شورای فرهنگی عمومی استان مطرح شود تا شاهد اتفاقی در حوزه خبر و خبرنگاری باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.