قدس آنلاین:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی برای این قشر فرهیخته و زحمت کش صادر کرد.

پیام تبریک مدیرکل ارشاد خراسان شمالی به خبرنگاران استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، در متن این پیام آمده است: نقش خبرنگار در دنیای کنونی با وجود فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی و انتشار سریع به اطلاعات صحیح و قابل اعتماد در کلیه مسائل جامعه و تنویر افکار عمومی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. و این خبرنگاران هستند که با قبول خطرهای فراوان، به واقعیت مسأله پی ببرند و آن را به مردمان برسانند.

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و آزاده، شهید محمود صارمی است که طی بیش از دو سال حضورش در افغانستان، بارها فریاد مظلومیت مردم ستمدیده را به گوش جهانیان رساند و سرانجام در دیار غربت در راه اطلاع رسانی ، روشنگری و اثبات مظلومیت این مردم شهید شد تا آرمانش راهی باشد برای خبرنگاران، که همواره بدانند که وظیفه سنگینی بر دوش می‌کشند و برآن حرمت نهند.

این خبرنگاران راست کردار دفاع مقدس بودند که با از جان گذشتگی وارد معرکه نبرد حق علیه باطل می شدند و قلم و دوربین به دست، به ثبت وقایع می پرداختند تا آیندگان بدانند که جهانخواران و زورگویان چه بر سر ملت مظلوم و انقلابی ایران آورده بودند. یادشان هماره گرامی باد.

اینجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم استان خراسان شمالی تبریک گفته و برای فعالان این عرصه آرزوی سرافرازی و توفیق دارم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.