قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: اعتقاد ما این است که اسلام وحدت دارد و شیعه و سنی باهم برادرند و در کنار همدیگر در راه حفظ و تعالی اسلام تلاش می‌کنند.

شیعه و سنی با وحدت خود در راه حفظ و تعالی اسلام تلاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در حاشیه اجتماع عظیم صادقیون در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ما در مکتب جعفری پرورش یافتیم و از این بابت خدای خویش را شاکریم.

وی افزود: وهابیون با هلی سنت متفاوت هستند و نباید این دو را یکی بدانیم و امروزه شاهدیم که استکبار به نام اسلام جنایات وحشیانه‌ای به راه انداخته است و هدفش هم ایجاد اسلام هراسی و خشن نشان دادن چهره اسلام است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که اسلام وحدت دارد و شیعه و سنی باهم برادرند و در کنار همدیگر در راه حفظ و تعالی اسلام تلاش می‌کنند.

رشیدیان عنوان کرد: آن عده‌ای را که به نام اسلام دست به جنایات وحشیانه‌ای می‌زنند را نباید مسلمان بدانیم، زیرا این گروه می‌خواهند اسلام را خشن معرفی کنند، در صورتیکه اسلام حقیقی و آنچیزی که به نام اسلام ناب محمدی(ص) مطرح است و با این اسلام دروغین مسلمان نماهایی همچون گروهک تروریستی داعش فاصله بسیار دارد.

وی بیان کرد: ایران امن‌ترین کشور دنیاست و این مهم به برکت خون پاک شهدای عزیزمان بوده و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و طوری عمل کنیم که شرمنده شهدای عزیز و خانواده‌های محترمشان نشویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.