معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به وضعیت مرزهای کشور گفت: مرزهای کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

مرزهای کشور از امنیت بالایی برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمدتقی عصر امروز در حاشیه مراسم تدفین شهید دوران دفاع که در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران به امنیت مرزهای کشور اشاره و  اظهار داشت: مرزهای کشور به دلیل وجود نیروهای آماده و جان برکف در وضعیت و شرایط  خوب و از امنیت بالایی برحوردار است.

وی به کنترل تردد در مرزها اشاره کرد و افزود: تمام ترددها به دقت رصد می‌شود و با توجه به وضعیت امنیتی حاکم در برخی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران کنترل مرزهای این کشورها را بر دوش گرفته است.

معاون نیروی انسانی ناجا در مورد تجهیز مرزها نیز گفت: تجهیز مرزهای کشور به لحاظ نیرو و تجهیزات از برنامه‌های راهبردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به توان بالای ایران در کنترل  مرزها تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزهایش هیج مشکلی ندارد.

سردار عصار به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین را از جمله اقداماتی دانست که سبب موفقیت در کنترل مرزها کشور شده است.

وی به برنامه پلیس برای جذب 300 هزار نیرو به عنوان پلیس افتخاری اشاره و عنوان کرد: در سال اول 25 هزار نفر برای پلیس افتخاری ثبت‌نام کرده‌اند که بانوان نیز مشارکت خوبی داشته‌اند.

معاون نیروی انسانی ناجا پلیس افتخاری را بازوی توانمند دانست و خاطرنشان کرد: با تعامل مردم و پلیس می‌توان امنیت بیشتری را در جامعه حاکم کرد.

وی اظهار داشت: سازمان‌های جهانی پلیس ایران را در زمره کشورهایی قرار دارد که از امنیت بالایی برخوردارند  و این موفقیت با تلاش پلیس و همراهی و همکاری مردم به دست آمده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.