قدس آنلاین-تبریز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از سرمایه‎گذاری با شعار و بخشنامه‎های فاقد ضمانت اجرایی میسر نمی‎شود.

حمایت از سرمایه‎گذاری با شعار و بخشنامه‎های فاقد ضمانت اجرایی میسر نمی‎شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ارسلان فتحی‎پور امروز در جمع خبرنگاران افزود: باید با حذف کاغذبازی‎های بی‎مورد و حمایت اصولی و عملی زمینه رغبت سرمایه‎گذاران و کارآفرینان را در کشور به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: حمایت از سرمایه‎گذاری با شعار و بخشنامه‎های فاقد ضمانت اجرایی میسر نمی‎شود و باید ساز و کارهای عملی و اجرایی همچنین اهتمام جدی مسئولان و دست‏‎اندرکاران ذی‎ربط فراهم شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: علاوه بر اصلاح قوانین گمرکی، اصلاح قوانین مالیات‌های مستقیم نیز در کمیسیون اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند گفت: در خصوص اصلاح قوانین بیمه‎ای مانند بیمه شخص ثالث، بررسی‌هایی صورت گرفته همچنین بررسی‌هایی برای اصلاح و دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز انجام شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: مجموعه اقدامات اصلاح شده در قوانین منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و می‎تواند زمینه‎ساز اصلاح و تقویت همه‌‎جانبه‌ نظام مالی کشور باشد که در بند 9 سیاست‎های اقتصاد مقاومتی روی آن تاکید شده است.

فتحی‎پور تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهوری نیز حمایت‌های لازم را از فراهم آوردن شرایط برای رونق بخش تولید انجام داده‎اند، این موضوع باعث شد که کمیسیون اقتصادی با بررسی قوانین، زمینه لغو قوانین مزاحم را فراهم آورد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ملی افزود: در قوانین گمرکی کشور اصلاحاتی صورت گرفته همچنین بازنگری‎هایی در قوانین انجام شده تا زمینه سرمایه‎گذاری در تولید تسهیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.