۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 301778

قدس آنلاین-تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز برای کسب دومین پیروزی خود به مصاف راه‌آهن تهران می‌رود.

سرخ‌های تبریز به ایستگاه راه‌آهن رسیدند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی تبریز میزبان راه‌آهن تهران است، شاگردان تونی اولیویرا در هفته نخست فصل جاری در تبریز برابر نفت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در هفته دوم در دربی فوتبال تبریز با نتیجه 3 بر 1 از سد گسترش فولاد عبور کرده و به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

تراکتورسازی این هفته برای سومین بار متوالی در تبریز به میدان می‌رود که می‌تواند شرایط خوبی را برای این تیم از لحاظ امتیازی فراهم کند.

راه‌آهن نیز در هفته نخست در اهواز در حالی برابر فولاد خوزستان به تساوی دو بر دو دست یافت که ابتدا با دو گل از میزبان خود پیش افتاده بود؛ زردپوشان پایتخت هفته گذشته نیز با دو گل مغلوب تیم سایپا کرج شدند.

هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته دو تیم به سود تراکتورسازی خاتمه یافته و شاگردان تونی اولیویرا به هر 6 امتیاز بازی دست یافته بودند.

در پایان هفته دوم تیم تراکتورسازی با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و راه‌آهن نیز با یک امتیاز تیم سیزدهم جدول است؛ بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با راه‌آهن ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه 23 مرداد در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.