۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 301794

به دنبال بهانه گرفتن نیستم و حتی بازی اول هم که ۵ نفر را نداشتیم بهانه نگرفتیم

برانکو: با سپاهان دربی داریم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: بعد از 10 سال به اصفهان آمدم. خوشحالم که با یکی از تیم های بزرگ ایران بازی داریم که در 5 سال اخیر بهترین تیم ایران است و باید ابراز خوشحالی کنم که با دوست و همکار خودم روبرو می شوم و خوشحالم با تیمی بازی داریم که قهرمانی های زیادی دارد.

وی ادامه داد: همین طور اقرار می کنم که قهرمانی سپاهان با کار زیاد حسین فرکی که در تیم ملی با هم همکار بودیم به دست آمد. با همه احترامی که برای سپاهان قائل هستم طبیعی است که باید بگویم پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و فردا با نتیجه خوبی باید از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی اول را با بدشانس مساوی کردیم اما به خاطر اشتباه ساده این اتفاق افتاد و امیدوارم فردا این اشتباهات را مرتکب نشویم. خوشحالم که بازی بزرگی با سپاهان داریم. افتخار می کنم که این بازی در حد یک دربی واقعی است و هواداران از این بازی لذت می برند. ما هم به دنبال بهترین عملکرد در این بازی هستیم.
وی درباره غایبان پرسپولیس ادامه داد: نوراللهی هنوز به خاطر عمل جراحی هنوز آماده نیست. سوشا هم محروم است و مسلمان، فاطمی، رحمتی و کریم باقری در تهران تمرین خواهند کرد. هادی نوروزی هم که محروم است.
برانکو خاطرنشان کرد: به دنبال بهانه گرفتن نیستم و حتی بازی اول هم که 5 نفر را نداشتیم بهانه نگرفتیم. قطعا بازیکنان توانسته اند در اتوبوس استراحت کنند اما نباید از الان فکر کرد که فردا ما قرار است ببازیم.

به نقل از فارس سرمربی پرسپولیس افزود: بازی اول را با بدشانس مساوی کردیم اما به خاطر اشتباه ساده این اتفاق افتاد و امیدوارم فردا این اشتباهات را مرتکب نشویم. خوشحالم که بازی بزرگی با سپاهان داریم. افتخار می کنم که این بازی در حد یک دربی واقعی است و هواداران از این بازی لذت می برند. ما هم به دنبال بهترین عملکرد در این بازی هستیم.

وی درباره غایبان پرسپولیس ادامه داد: نوراللهی هنوز به خاطر عمل حراحی هنوز آماده است. سوشا هم محروم است و مسلمان، فاطمی، رحمتی و کریم باقری در تهران تمرین خواهند کرد. هادی نوروزی هم که محروم است.

برانکو خاطرنشان کرد: به دنبال بهانه گرفتن نیستم و حتی بازی اول هم که 5 نفر را نداشتیم بهانه نگرفتیم. قطعا بازیکنان توانسته اند در اتوبوس استراحت کنند اما نباید از الان فکر کرد که فردا ما قرار است ببازیم.

وی درباره نقاط قوت پرسپولیس اظهار داشت: پاسخ این سؤال را قبل از بازی نمی‌دهد. اگر می‌خواهید ترکیب بازی فردا را هم بگویم!

برانکو درباره اینکه آنها با اتوبوس به اصفهان آمده‌اند و در صورت باخت احتمالی مقابل سپاهان آیا این مسئله را بهانه نمی‌کنند، اظهار داشت: من هیچگاه دنبال بهانه نیستم در ضمن مگر ما بازی فردا را از الآن باخته‌ایم که شما این را می‌پرسید؟ در بازی اول هم که ما پنج بازیکنمان را نداشتیم من بهانه‌ای نیاوردم. ما با یک اتوبوس لوکس به اصفهان آمدیم و شک نکنید که بازیکنان استراحت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد ایمان صادقی در دو بازی گذشته تصریح کرد: باید قبول کنیم که اشتباهات بزرگ قابل کتمان نیست البته او دروازه‌بان بزرگی است اما قطعاً‌ همه بازیکنان در 15 سال آینده ورزشی‌شان باز هم اشتباه خواهند داشت و نمی‌شود گفت که کسی اشتباه نمی‌کند. مهم این است که از این اشتباهات درس بگیریم و قطعاً مطمئن باشید که صادقی برای بازی فردا روحیه خوبی دارد و این اشتباهات با تمرینات قابل رفع است.

برانکو در مورد اینکه طبق کدام معیار پرسپولیس را به عنوان بزرگترین تیم ایران معرفی کرده اظهار داشت: فاکتورهای مهم در یک باشگاه تاریخ، اعضا، هواداران و قهرمانی‌هایی است که یک تیم کسب کرده است. البته در 5 سال اخیر سپاهان بیشترین قهرمانی را از آن خود کرده است. آنچه برای فوتبال ایران مهم است این است که هم‌اکنون 7-8 تیم برای قهرمانی می‌جنگدند و شانس دارند.

وی افزود: اگر به نتایج گذشته نگاه کنیم همچنین 30 میلیون هوادار پرسپولیس را در نظر بگیریم این تیم بیشترین قهرمانی را داشته است هرچند که در سال‌های اخیر نتوانسته به قهرمانی برسد. من به سپاهان و مدیرعامل این باشگاه تبریک می‌گویم چرا که همه از ساختار خوب این باشگاه صحبت می‌کنند و از آن تعریف و تمجید می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.