معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از حربه‌های قدرت‌های غربی برای کاستن قدرت دنیای اسلام و یکه تازی در عرصه بین‌المللی است.

تفرقه بین مسلمانان از حربه‌های غرب برای کاستن قدرت دنیای اسلام است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور، محمد بصیری‌صدر در آستانه همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی اظهار کرد: دنیای غرب در مواجهه با موج اسلام‌گرایی که عالم‌گیر شده است، جنگ نرم را در دستور دارد و جمهوری اسلامی به عنوان امید مسلمانان، در خط مقدم این جنگ قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این زمینه تمام تلاش قدرت‌های استکباری، ایجاد اسلام هراسی در جهان برای پیشگیری از قدرت گرفتن کشورهای اسلامی به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

بصیری صدر توجه به حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و علم و فناوری را از ارکان اصلی برای رسیدن به قدرتمندی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: باید به این ارکان توجه ویژه داشت تا فرآیند تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرتی بلامنازع تسریع شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران باید از برنامه‌های کوتاه مدت دست کشید، تأکید کرد: در این زمینه نیاز به تعیین اهداف میان مدت و بلند مدت وجود دارد که البته در راهبردها و نقشه‌های راه ابلاغی رهبری معظم انقلاب، بیان شده است.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید با اشاره به نقش بسیج اساتید در افزایش قدرت نظام، خاطرنشان کرد: این گروه فرهیخته متعهد، همانند دوران جنگ، آماده مجاهدتی بی ادعا برای رسیدن کشور به قله‌های علمی دنیا هستند.

وی در ارتباط با برگزاری شانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: در این اجلاس بحث آموزش و توانمندسازی اساتید در قالب کارگروه‌های پنج‌گانه مورد تاکید ویژه است.

بصیری‌صدر ادامه داد: با توجه به کارگروه‌هایی که در این اجلاس در نظر گرفته شده، راهکارهای تبدیل ایران به یک قدرت بین‌المللی مورد بحث و ارائه راهکار قرار می‌گیرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.