قدس آنلاین-شهرکرد،بی‌عدالتی،‌باندبازی، بی‌قانونی در دولت روحانی و بالاخص مجموعه وزارت نیرو و برخی زیرمجموعه‌های آن درخصوص پروژه‌هایی که مسیر قانونی را طی کرده‌اند، بسیار زشت وتاسف بار است.

انتقاد تند نماینده شهرکرد از عملکرد دولت یازدهم

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،سامان و بن در نشست علنی روز یکشنبه ۲۵ مرداد مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز دختر و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: بی‌عدالتی،‌ باندبازی، بی‌قانونی  در دولت روحانی و بالاخص وزارت نیرو و برخی زیرمجموعه‌های آن درخصوص پروژه‌هایی که مسیر قانونی را طی کرده‌اند، بسیار  زشت وتاسف بار است.

سعید زمانیان چالشتری، تأکید کرد: قطعاً هیچ کس حق تعطیل کردن پروژه‌هایی با قدمت بالا را ندارد، حال این سوال مطرح است که چرا برخی به مردم استان چهارمحال و بختیاری این قدر ظلم می‌کنند؟ شغلی که ایجاد نکرده‌اید، حال چرا می‌خواهید با تعطیلی پروژه‌ها ۳۰ هزار نفر را از زندگی بیندازید؟

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان وزارت نیرو افزود: شما کارهای خلاف پروژه گلاب ۲ را که مغایر با قانون و مسائل زیست‌محیطی است را حل نمی‌کنید، از این‌رو قطعاً مردم از حقوق قانونی‌شان کوتاه نخواهند آمد، از طرف دیگر هیچ دولتی مانند دولت یازدهم به مردم استان چهارمحال ظلم نکرده و برخورد چندگانه با مسائل از سوی دولت مایه تاسف است.

وی ادامه داد: بیکاری، عدم اشتغال مولد، تعطیلی برخی کارخانجات، ناهماهنگی بانک‌ها، تعطیلی پروژه‌های بالای ۵۰ درصد و... در منطقه مشکلاتی به‌وجود آورده و مردم از این وضعیت ناراضی بوده و بسیاری از مسئولان از این مسائل و معضلات اجتماعی غافل هستند.

زمانیان چالشتری با انتقاد از عدم تامین اعتبارات جهت پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد گفت: این موضوع و مصوبه مجلس در این رابطه به یک سازمان و یک وزارتخانه برنمی‌گردد بلکه دولت خود باید این مسئله را حل و فصل کند. همچنین گرانی بیش از حد و عدم کنترل مسائل اقتصادی، کمر مردم را خم کرده است. همچنین حقوق ناچیز، عدم نظارت، عدم رسیدگی به حقوق بازنشستگان، توجه به حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش، اجرای طرح‌های وعده داده شده، توجه به صندوق ذخیره فرهنگیان، رسیدگی به وضعیت جانبازان، شهدا و ایثارگران جزو مشکلات مردم بوده و باید به این موضوعات رسیدگی شود.

نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی و بررسی توافق برجام در مجلس تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز باید در جهت توجه به حقوق کشاورزان تلاش کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.