۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 303228

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال گفت: برای بازی خیریه هیچ شرط و شروطی ندارم و حضور در چنین مسابقه‌ای را افتخار خود می‌دانم.

حرفهای کریمی در مورد آشتی با دایی

نقل از فارس علی کریمی در خصوص دعوتش به تیم ستارگان برای بازی خیریه اظهار داشت: از من برای این مسابقه دعوت کرده‌اند و با وجودی که مدتی است فوتبال بازی نکرده‌ام اما مهم این است که کنار همبازیان قدیم در کار خیر حضور داشته باشم.

وی افزود: فکر می‌کنم برای بچه‌های تیم بازی کردن خیلی مهم نباشد و فقط حضور آنها در این مسابقه اهمیت دارد.

«این شایعه مطرح شد که اگر فلانی و فلانی در ترکیب ستارگان باشند کریمی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد» کاپیتان سابق تیم ملی ایران در این باره به فارس گفت: اصلا اینطور نیست. این بازی خیریه است و هر کسی دوست دارد می‌تواند بیاید و بازی کند. این شایعات از طرف کسانی است که همیشه دوست دارند با مسائل غیر واقعی به دنبال مسائلی دیگر باشند. من هیچ شرط و شروطی برای حضور در این بازی ندارم و حضور در چنین مسابقه‌ خیریه‌ای را افتخار می‌دانم.

کریمی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون آشتی کنان وی و علی دایی مطرح می‌شود گفت: اولا که من اسم از کسی نمی‌آورم ولی یک بار حرف‌هایم را زده‌ام و آدمی نیستم که به خاطر منافع شخصی از حرفم بگذرم.

وی در ادامه تاکید کرد: شاید افرادی باشند که این رفتار را داشته باشند ولی من اینگونه نیستم. بازی هم که قرار است برگزار شود خیریه است و من امیدوارم این دیدار با حمایت پرشور مردم فوتبالدوست برگزار شود. همانطور که گفتم نفس کار مهم است و این مساله اهمیت دارد که بازیکنان در این دیدار معنوی حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.