معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت که مقاومت حزب الله لبنان در سوریه توطئه تشکیل خاورمیانه بزرگ را با شکست مواجه کرد.

مقاومت حزب الله در سوریه توطئه خاورمیانه بزرگ را به شکست کشاند

به گزارش قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند گفتگوهای جریان المستقبل و حزب الله لبنان اظهار داشت: این گفتگوها ادامه دارد و باعث جلوگیری از بسیاری اختلافات و کینه های مذهبی شده است.

وی در ادامه افزود: در حقیقت نشست های نمایندگان حزب الله و جریان المستقبل گفتگوهای مهمی به شمار می رود. صحیح است که ما درباره موضوعات مختلف مورد مناقشه تاکنون به توافقی دست نیافته ایم اما خود این گفتگوها اختلافات مذهبی در کشور را کاهش داده است.

شیخ نعیم قاسم با بیان این مطلب افزود: حزب الله لبنان همواره برای جلوگیری از تفرقه و اختلاف در لبنان تلاش می کند و همواره بر وحدت اسلامی و همکاری گروه ها و جریان های مختلف تاکید کرده است لذا بر این مبنا گفتگوها با جریان المستقبل تا زمان دستیابی به نتایج ادامه دارد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره وضعیت نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه نیز تصریح کرد: مقاومت اسلامی حزب الله در سوریه هم اکنون در وضعیت خوبی بسر می برد و حامی ارتش سوریه است، نیروهای مقاومت به مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه می پردازند و در این زمینه دستاوردهای بسیاری کسب کرده اند.

شیخ نعیم قاسم عنوان کرد: اگر وضعیت کنونی سوریه را با چند سال قبل مقایسه کنیم می بینیم اوضاع به طور کامل فرق کرده است و ما توانستیم مرحله سرنگونی نظام سوریه را از بین ببریم و توطئه تشکیل خاورمیانه بزرگ که تحقق آن از سوریه می گذرد را با شکست مواجه کنیم.

وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند هر اندازه که جنگ در سوریه طولانی شود راهی جز پذیرش راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه وجود ندارد لذا آنها باید به این موضوع بازگردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.