معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور به عنوان برگزار کننده انتخابات، وظیفه بسیار مهمی پیش رو دارد و در واقع پاسدار و حافظ امانت آرای مردم است.

وزارت کشور پاسدار و امانتدار رای مردم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین ادای احترام و تجدید بیعت مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان های امام(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات امام راحل و تاکید رهبر معظم درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام گفت: توجه به این فرمایشات نشان می دهد که نقش مجلس، رفیع و پراهمیت است.
وی اظهارکرد: امام خمینی (ره) مجلس شورای اسلامی را در راس امور دانسته و برای آن جایگاه ویژه ای قائل بودند.
مقیمی ادامه داد: امام همواره میزان را رای ملت می دانستند و امروز شاهدیم که رهبر معظم انقلاب نیز این آرا را حق الناس دانسته و بر امانتداری تاکید بسیاری دارند.
وی با بیان اینکه امروز به همراه همکاران در معاونت سیاسی وزارت کشور برای ادای احترام و بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام(ره) در حرم امام(ره) حضور یافتیم ادامه داد: امیدواریم رهرو شایسته ای برای افکار و اندیشه های امام راحل باشیم.
مقیمی با بیان اینکه تبعیت از رهبری از وظایف شاخص هر شخص انقلابی است ادامه داد: همه مسوولان و آحاد جامعه موظف به ادامه دادن مسیر ترسیم شده حضرت امام(ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب هستیم.
وی با بیان اینکه تفسیر و تاویل بیانات حضرت امام(ره) در جامعه باید با دقت بالایی صورت گیرد افزود: اگر تفسیر اظهارات ایشان به اصل نظر امام لطمه ای وارد نکند و نوعی بدعت تلقی نشود همه باید برای تبیین و تفسیر منویات حضرت امام(ره) تلاش کنند.
مقیمی معاون سیاسی وزیر کشورو نجار رییس سازمان مدیریت بحران به همراه جمعی از کارکنان وزارت کشور با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.