۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
کد خبر: 305201

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پزشکان تامین اجتماعی خواست پرچمدار اخلاق پزشکی باشند.

 تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت له شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سرویس «اجتماعی» ایسنا، علی ربیعی در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ژرف اندیشی شهید باهنر و آموزه‌های شهید رجایی هستیم.

 

ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی کارگری را افتخاری برای خود می‌دانست، اظهار کرد: امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند ارزش‌گذاری و توجه ویژه به ارزش کار و تلاش هستیم.

 

وی پزشکان تامین اجتماعی را به سردمداری در اخلاق پزشکی دعوت کرد و افزود: آرزوی ما این است که تامین اجتماعی داشته باشیم که نگرانی‌های مردم را برطرف کند و در کنار ساختارهای توسعه قرار گیرد.

 

ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به‌سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، افزود: در دو سال گذشته اقداماتی برای رفاه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و در طرح تحول سلامت نیز سازمان تأمین اجتماعی بسیار تأثیرگذار بوده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته سازمان تأمین اجتماعی را با صفت سیاسی بودن به حیات خلوت می‌شناختند که امروزه عمده کار این سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی است.

 

وی در ادامه با اشاره به میلاد امام رضا (ع) تأکید کرد: این امام همام با زندگی ما ایرانیان گره خورده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه تأمین اجتماعی می تواند امنیت روانی لازم را فراهم کند، گفت: باید به فکر نوعی رفاه ذهنی و مادی برای مستمری بگیران باشیم؛ تأمین اجتماعی سعی کرده در سالهای اخیر اقدامات گسترده ای انجام دهد.

 

ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی خدوم و منشاء خیر و برکت کمتر دیده شده، یادآور شد: در هشت سال گذشته به سازمان تأمین اجتماعی به نوعی نگاه شد که ای کاش این سازمان این گونه دیده نمی شد.

 

وی عنوان کرد: در طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی له شد تا این طرح با موفقیت به سرانجام برسد و در عین حال متأسفانه از برخی، حرف‌های ناسزاواری شنیدیم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.