قدس آنلاین _ درپی کشف اجزای لاشه ۴ رآس قوچ و میش وحشی درچناران ، رئیس حفاظت محیط زیست این شهرستان به شهروندان هشدار داد تا از خرید گوشت از اماکن غیر معتبر اکیدا خودداری کنند.

خرید گوشت از اماکن غیر معتبر اکیدا ممنوع

 

به گزارش قدس آنلاین رئیس حفاظت محیط زیست چناران گفت:  در پی دریافت گزارشی ، اجزای لاشه ۴ رأش قوچ و میش در این شهرستان کشف و ضبط شد.

هادی موسی پور  اظهار داشت: پس از هماهنگی با دادستان چناران و دریافت حکم بازرسی از مخفیگاه شکارچی، مامورین یگان این اداره  با همکاری مامورین کلانتری ۱۱ به محل مخفیگاه وی در زیر زمین مغازه موبایل فروشی مراجعه و با ییک خچال صنعتی محتوی گوشت مواجه شدند که به منظور فروش درآنجا نگهداری می شد.

او افزود: درپی بررسی و شناسایی صورت گرفته،دراین بین اجزای ۴ راس قوچ و میش وحشی کشف و ضبط گردید و پس از بررسی پرونده توسط قاضی کشیک متخلف بازداشت شد.

وی  ادامه داد: شکارچی متخلف بر اساس مصوبه جدید شورایعالی حفاظت محیط زیست مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال ضرر و زیان ناشی از شکار ۴ راس قوچ و میش وحشی را به محیط زیست وارد آورده که مکلف به پرداخت آن درحق دولت است.

موسی پور هشدار داد: شهروندان از خرید گوشت از اماکن غیر معتبری از این قبیل که دعای فروش گوشت شکار را دارند اکیداً پرهیز کنند چون احتمال فروش گوشت حیوانات حرام گوشت مانند گراز وحشی بعنوان گوشت آهو به منظور سود جویی بیشتر توسط آنها بسیار زیاد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.