قدس آنلاین-تبریز: مدیرکل راه‌ و‌ شهرسازی آذربایجان‌شرقی، از پیگیری عملیات اجرایی چهار بیمارستان در استان و آغاز مراحل مطالعاتی بیمارستان ۵۸۳ تخت‌خوابه در تبریز خبر داد.

آغاز مراحل مطالعاتی بیمارستان ۵۸۳ تختخوابه در تبریز

توحید اخلاقی امروز در گفت‌وگو با قدس آنلاین در تبریز اظهار داشت: هم‌ اکنون چهار بیمارستان در شهرهای سراب، مراغه، عجب‌شیر و آذرشهر در حال ساخت است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان 217 تخت‌خوابه سراب با پیشرفت فیزیکی 82 درصد، بیمارستان160 تخت‌خوابه مراغه با پیشرفت فیزیکی 76 درصد، بیمارستان 83 تخت‌خوابه عجب‌شیر با پیشرفت فیزیکی 24 و بیمارستان 83 تخت‌خوابه آذرشهر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد، در حال پیگیری بوده و با اتمام مراحل فیزیکی و اجرایی، تحویل دانشگاه علوم‌ پزشکی استان می‌شود.

اخلاقی متذکر شد: با توجه به پیشرفت بیمارستان سراب، سعی داریم این بیمارستان را هر چه سریع‌تر آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل راه‌ و‌ شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های بیمارستان بر عهده اداره‌کل راه‌ و‌ شهرسازی و تجهیز و تامین نیروی انسانی آن بر عهده دانشگاه علوم‌ پزشکی است؛ بنابراین، مکاتبات لازم برای تجهیز آن و استخدام پرسنل مورد نیاز از یک سال قبل، باید صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: سعی داریم بیمارستان مراغه را نیز اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

 

مراحل مطالعاتی بیمارستان 583 تخت‌خوابه در تبریز

اخلاقی از مراحل مطالعاتی بیمارستان 583 تخت‌خوابه در تبریز خبر داد و گفت: این بیمارستان با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد که البته مکان دقیق احداث آن هنوز مشخص نیست.

وی اعتبار لازم برای احداث بیمارستان 583 تخت‌خوابه تبریز را 180 میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرکل راه‌ و‌ شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر در استان گفت: از حدود 121 هزار واحد مسکن مهر در استان، حدود 88 هزار واحد افتتاح شده است.

وی ادامه داد: با در نظر داشتن این تعداد و همچنین 5 هزار و 693 واحدی که همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید، حدود 27 هزار و 400 واحد مسکن مهر هم‌ اکنون در حال تکمیل است.

اخلاقی تاکید کرد: با تکمیل این تعداد، سعی داریم پرونده مسکن مهر را همگام با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قسمت اعظم آن را در سال جاری و باقیمانده ناچیز آن را در سال آینده ببندیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.