معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: به‌منظور ارزیابی درآمد آموزش و پرورش و همچنین رسیدگی به مدارس فرسوده، کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در قزوین تشکیل شود.

کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در استان قزوین تشکیل شود

به گزارش تسنیم از قزوین، مرضیه گرد عصرامروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجزایی آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، با اشاره به پنج سیاست کلان در آموزش و پرورش، اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست‌های آموزش و پرورش ایجاد مشارکت میان اولیاء، دستگاه‌ها و معلمان است تا از این طریق بتوان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش مؤثری ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اگر مواد قانونی شوراها در اجرایی شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود، بیان کرد: در صورت اجرایی‌شدن مواد قانونی شوراها مشکلات متعددی که در آموزش و پرورش وجود دارد، برطرف می‌شود.

گرد افزود: از استاندار قزوین خواستار تشکیل کارگروهی ویژه در راستای تحقق درآمد‌های مصرح در قانون شوراها هستیم که در آن قوانین و ماده‌های بسیاری وجود دارد که با اجرایی‌شدن آن دیگر شاهد وجود یک مدرسه فرسوده در استان نخواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چهار گروه تخصصی به استان‌ها ارائه داده‌ایم که با همکاری شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها به مذاکره بنشینند و ایده بدهند تا بهترین نکته نظرات را بتوان در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش اجرایی کرد.

وی با تأکید در توجه به مشکلات نرم افزاری اظهار داشت: از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها خواستاریم تا تنها در بحث مشکلات سخت افزاری و تجهیزات نفوذ پیدا نکنند بلکه مسئله مهمتر توجه به مشکلات نرم‌افزاری است که دغدغه اصلی همه والدین، مسئولان و نظام بوده که همان تعلیم و تربیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.