رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: براساس دستورالعمل جدید وزارت جهاد کشاورزی، مراکز آموزشی جهاد کشاورزی در استان‌ها به آموزش بهره‌برداران این بخش خواهند پرداخت.

مراکز آموزشی جهاد کشاورزی به آموزش کشاورزان می‌پردازند

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، مجتبی محمودی امروز در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره تخصصی عسل طبیعی مازندران در بابلسر گفت: وجود 350هزار بهره‌بردار لزوم افزایش دانش‌ فنی این قشر را نشان می‌دهد و از این رو یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی به این سو متمرکز شده است.

 

محمودی با تاکید بر اینکه در سال 93 تنها 28 هزار نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی مازندران آموزش دیده‌اند، افزود: هنوز بسیاری از بهره‌برداران برای فراگیری آموزش‌ها در پشت نوبت هستند تا در این دوره‌های آموزشی حضور پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل جدید وزارت جهاد کشاورزی مراکز آموزشی جهاد کشاورزی اولویت کار خود را به آموزش بهره‌برداران اختصاص می‌دهند، عنوان کرد: از آنجایی که مرکز آموزشی شهید حسن‌پور بابلسر یکی از مراکز پایلوت کشوری در پرورش زنبور عسل است با رایزنی‌هایی صورت گرفته امسال پذیرش دانشجو رشته پرورش زنبور عسل در بابلسر صورت می‌گیرد.

 

محمودی بیان کرد: امسال مهر پذیرش دانشجو در این مرکز مستقیما صورت نمی‌گیرد اما از بهمن ماه امسال برای این مرکز پذیرش مستقیم دانشجو میسر خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، نخستین جشنواره تخصصی عسل مازندران از هشتم تا 17 شهریور ماه در میدان معلم بابلسر، مرکز آموزش جهاد کشاورزی شهید حسن‌پور بابلسر دایر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.