فرمانده ناجا از تلاش مضاعف برای دستیابی به کاهش ده درصدی تلفات جاده‌ای تا پایان سال خبر داد.

پیگیری برای افزایش حقوق کارکنان ناجا

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در اولین گردهمایی فرماندهان عالی رتبه ناجا با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است، گفت: تحقق شعار همدلی و همزبانی در تمام نقاط کشور بین پلیس و مردم می‌بایست محقق شود.

 

وی در ادامه بر اهتمام بیشتر در امر آموزش در تمامی جهات و افزایش توانمندی و کارآیی پلیس در امور و مأموریت‌های محوله تاکید کرد و افزود: افزایش مأموریت‌های متنوع در ناجا مستلزم توجه ویژه مسئولان به نیروی انتظامی می باشد.

 

فرمانده ناجا همچنین از پیگیری افزایش حقوق کارکنان خبر داد و عنوان کرد: پیگیری این موضوع از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

 

اشتری با بیان اینکه مأموریت دفتر پیگیری ویژه به منظور ارجاع مطالبات، شکایات مردم و گزارش گیری نوبه‌ای توسط اینجانب به جدیت دنبال می شود، گفت: استمرار و جدیت بیشتر در اقدامات پیشگیرانه در حوزه قرارگاه‌های مقابله با سرقت، اهتمام جدی درمقوله مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، انسان و تشکیل قرارگاه جهادی صیانت، به منظور صیانت از کارکنان و پیشگیری از جرائم مربوط به آنان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری از تلاش مضاعف برای دستیابی به کاهش ده درصدی تلفات جاده ای تا پایان سال خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و مشارکت شهروندان باید به این مهم دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.