حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه گفت: تداوم تجاوزات سعودی به مردم مسلمان یمن ، همزمان با اغاز حج تمتع نشانه بی تدبیری و بی توجهی به دیپلماسی سازنده و صلح است.

انتقاد امیرعبداللهیان از تداوم تجاوز سعودی به یمن همزمان با آغاز حج تمتع

 معاون وزیر امور خارجه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه « یمن برنده نظامی نخواهد داشت» گفت: تهران راه کار سیاسی مناسبی را برای کمک به ریاض در خروج از بحران یمن ارائه داده است و از گفتگوی ملی همه طرفهای یمنی حمایت می کند.

امیرعبداللهیان افزود: تلاش های سازمان ملل در ارسال کمک انساندوستانه به یمن ، لغو محاصره انسانی و توقف جنگ و خونریزی در این کشور ، بدلیل عدم همراهی عربستان و سکوت سوال بر انگیز برخی کشورهای عربی و غرب ناکام مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    فقط انتقاد ، كافي نيست . اصولا وهابي ها زبان نفهم تر از اين هستند كه بتوان با زبان ديپلماسي با آنها حرف زد . اين را در قضيه بحرين كه تجربه كرديد . پس چرا تغيير موضع نمي دهيد ؟ از تريبون هاي بين المللي و افشاگري در نشست هاي سياسي با سياستمداران جهاني در مورد جنايات و رفتار هاي وحشيانه اين ها چرا استفاده نمي كنيد ؟ و همچنين چرا هر از چند گاه پيام هاي ناشي از تمايل به گسترش روابط با آنها را ارسال مي كنيد ؟ فكر مي كنيد مردم نمي فهمند ؟ .