دلارام عظیمی: مکس آلگری مسلماً به خاطر یک امتیازی که یووه به زحمت از کیه وو ورونا در زمین خود گرفته راضی نیست و بعد از بازی هم گفت که یووه می‌توانست با هافبک‌هایی که دارد،

 هو شدن «یووه» در ورزشگاه خانگی

 عملکرد بهتری داشته باشد، بخصوص که در نیمه اول چهار یا پنج موقعیت گل مسلم خلق کرده و درنیمه دوم هم با اینکه به گل حریف واکنش نشان داده، ولی بازیکنانش در زمین خیلی گیج به نظر می‌رسیدند. «من تازه از سه روز پیش همه بازیکنانم را دراختیار گرفتم. اما به هرحال جای پیشرفت زیادی در تیم می‌بینم. باید واقع بین بود و موقعیت بد فعلی در جدول رده بندی را پذیرفت. پوگبا چهارشنبه از اردوی تیم ملی به تورین آمد و ترجیح دادم کمی به او استراحت دهم، همین طور به کیلینی و لیشتن اشتاینر. بازیکنانی هم که به زمین رفتند، عملکرد خوبی داشتند. مشکل اینجاست که گل نمی‌زنیم.

 به هرحال ما دو باخت در دو هفته اول داشتیم و تنش و عجله در گلزنی در بازی تیم مشهود بود. شصت دقیقه اول بازی با رم کاملاً تقصیر من بود. اغلب اوقات در فوتبال همه چیز آن طور که فکر می‌کنی، پیش نمی‌روند. زمان لازم داری و داشتن 6-7 امتیاز در جدول هم خیلی خوب بود. باید در ماه مارس بین سه تیم اول باشیم. می‌دانستیم که لیگ امسال سخت‌تر خواهد بود و تیم ما هم تیم جدیدی شده بود. دیگر نباید در مورد بازیکنانی که فصل قبل در تیم بودند، حرف بزنیم.  امروز ده بازیکن جدید در تیم خود داریم. وقتی بازی را به تساوی کشاندیم باید خونسرد تر بازی می‌کردیم، اما عجله کردیم. اینها چیزهایی هستند که به مرور زمان کسب می‌شوند. به خط دفاعی هم باید توجه کنیم. به هرحال الان فقط باید به آمادگی هرچه بهتر در بازی منچستر فکر کنیم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.