۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 309560

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.

دست دولت روحانی رو شد

شرق : دست دولت روحانی رو شد

بعد از اینکه گفته شد آقای احمدی نژاد خروارخروار میخ و پشم شانه خورده و لباس زیر و ساپورت وارد کرده است، مشرق نیوز جدولی رو کرد از چیزهایی که آقای روحانی در پنج ماهه اول امسال وارد کرده و گفت اگر راست می گویید اینها چی؟ ما امروز به اینها می پردازیم و معلوم دار می کنیم چرا روحانی آنها را وارد کرده.
کره جغرافیایی، سه هزارو ۶۱۴ تن
همه دنیا فکر می کنند رئیس جمهورها بیشتر از همه بلدند. به همین دلیل وقتی آقای احمدی نژاد در سخنرانی رسمی اش گفت انگلیس جزیره ای در غرب قاره آفریقاست، همه چیز به هم ریخت. روحانی مجبور شد سه هزارو ۶۱۴ تن کره زمین وارد کشور کند و به صورت رایگان بین مردم پخش کند تا آنها جای انگلستان را در ذهنشان اصلاح کنند.
چکش و پتک، ۹۲۷ تن
یک چیزی که توی مخ مردم فرورفته این است که تا یک مقام مسئول، وزیر یا رئیس جمهور را دیدند، فوری نامه از جیبشان درنیاورند و نگویند به ما پول یا وام قرض الپس نده بده. مردم بعد از گرفتن یارانه این طوری رفته توی مخشان که باید بنشینند یک گوشه و خرجشان را دولت بدهد. روحانی مجبور شد ۹۲۷ تن پتک وارد کند تا این فکر را از آن مغز خارج کند که تا الان موفق نشده است گویا.
سوهان، سه هزارو ۸۳ تن و رنده ۱۲هزارو ۵۱۹ تن
که همه این واردات را فرستاده وزارت ارشاد و تقسیم کرده در معاونت های مختلفش.
منقل، شش هزارو ۳۲ تن
یکی از کاربردهای منقل کنترل زمان است. اصولا منقل در ایران به عنوان ماشین زمان شناخته می شود. این طوری که شما وقتی می ایستی کنار منقل و از آن استفاده می کنی، زمان کش می آید بسیار کش می آید، بسیاربسیار کش می آید. وقتی زمان کش بیاید، شما فکر می کنی زمان بیشتری برای کارکردن داری اما نهایتا کاری نمی کنی چون فکر می کنی زمان داری. با این اوصاف چون می گفتند خسارات دولت مهرورزی زیاد بود و ترمیم آن زمان زیادی می خواهد، به نظر ما منقل برای بحث مدیریت زمان وارد کشور شده است.

سیاست روز : خسته نباشی د لاور! خد ا قوت پهلوان!

یک نمایند ه مجلس: اعضای کمیسیون ویژه طوری به استقبال آقای جلیلی می روند که انگار رئیس مجلس وارد شد ه و ایشان د رحالی مورد عزت و احترام و تکریم ویژه قرار می گیرد که اعضای تیم مذاکره کنند ه فعلی فقط به فلک بسته نشد ند .
با توجه به این اظهارنظر، کد ام یک از گزینه های زیر صحیح است؟
الف) اعضای کمیسیون برای براد ر جلیلی میوه پوست می کنند و اعضای تیم مذاکره کنند ه فعلی را "کلاغ پر" می برند .
ب) اعضای کمیسیون برای براد ر جلیلی نوشابه باز می کنند و توی د هان اعضای تیم مذاکره کنند ه فعلی "فلفل" می ریزند .
ج) اعضای کمیسیون برای براد ر جلیلی آهنگ "خوشگل ها باید حرکات موزون انجام بد هند " پخش می کنند و برای اعضای تیم مذاکره کنند ه فعلی آهنگ "برو د یگه د وست ند ارم."
د ) هر سه گزینه بالا صحیح است.

محمد جهرمی: ضرباتی که رئیس جمهور سابق به کل نظام و کشور وارد کرد ه کم نیست.
ما از این اظهارنظر نتیجه می گیریم که ...
الف) عمه رهبر کره شمالی، وزیر کار د ولت سابق بود ه است.
ب) ماد ر هوگو چاوز مسئولیت اد اره بانک صاد رات را د ر د ولت سابق برعهد ه د اشته است.
ج) همه اختلاس ها د ر زمان د وره سوم زمین شناسی موسوم به "مزوزوئیک" صورت گرفته و براد ر جهرمی آن موقع از صد کیلومتری هیچ بانکی نگذشته است.
د ) من نبود م د ستم بود / تقصیر آستینم بود / آستین توی کتم بود ...

ایضا براد ر جهرمی: زمانی که خاوری رفت برد اشتم این بود پای خاوری گیر است.
اظهارنظر فوق یاد آور کد ام ضرب المثل شیرین فارسی است؟
الف) معما چو حل گشت آسان شود .
ب) از کرامات پیر ما این است / سرکه را خورد و گفت شیرین است
ج) کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همجنس با همجنس پرواز
د ) خسته نباشی د لاور! خد ا قوت پهلوان!

قانون: می خند ی؟ مرگ!

یک مرد 39 ساله د ر طول یک شب 100 مرتبه د چار علائم سکته مغزی و بروز سکته های مغزی خفیف شد . د قت کرد ه اید که از یک طرف مرگ برای عد ه ای بسیار راحت شد ه و از طرف د یگر برخی رمز «جون بی نهایت» را از د اخل د فترچه راهنمای بازی کامبت پید ا کرد ه اند و به هیچ وجه نمی میرند ! 100 بار سکته مغزی!
همین چند سال پیش بود که د ر محله مان مرد ی 65-66 ساله بود که همه محل او را عزت کفتر صد ا می کرد ند ، یک شب با زنش د عوایش شد و همسر گرامی عزت خان کاری کرد که د یگر سر عزت خان بلند نشد و چشمش د ر چشم هیچ هم محله ای نیفتاد و بعد از چند روز انگشت د ر پریز او را د ر خانه پید ا کرد ند که خود کشی کرد ه! بعد ش این د وست ما 100 بار سکته مغزی می کند و هنوز هم زند ه است.
روزانه صد ها و هزاران نفر بی خود و بی د لیل می میرند ، از آن طرف برخی هم هستند که کلا نمی میرند . هنوز 200 سال از زمانی که نصف یک شهر با طاعون و وبا و... می مرد ند نمی گذرد . آن زمان یکی طاعون می گرفت، باقی د ور هم می نشستند و می مرد ند .
الان ماجرا کمی متفاوت است، یکی را یک صد ای خفیف از خند ه می کشد و د یگری با توپ و تانک هم نمی میرد .
د انشمند ان د انشگاه آزاد استهبان د ر آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسید ند که روزانه یک ساعت فکر کرد ن به کلمات و جملاتی که برای شما اهمیت زیاد ی د ارند می تواند تا 10 سال به طول عمر آد می اضافه کند .
مثلا روزانه یک ساعت فکر کرد ن به کار! یا افراد ی که مسائل سیاسی برایشان مهم است می توانند روزانه یک ساعت به مسائل سیاسی روز فکر کنند ، یا حتی واژه های مرتبط با آن را زیر لب زمزمه کرد ه تا عمرشان روز به روز زیاد تر شود ، مثلا برای بند ه مذاکرات و انرژی هسته ای خیلی خیلی مهم است.
به همین د لیل روزانه یک ساعت پشت سرهم کلمه سانتریفیوژ را تکرار می کنم تا هم به طول عمرم اضافه شود و هم موجب شاد ی و خوشحالی ام شود که این شاد ی نیز موجب افزایش طول عمر است. یا حتی واژه آب سنگین! این واژه نیز می تواند تکرارش موجب طول عمر شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    5 1
    سانتریفیوژ یعنی نان مردم- درود بر ظریف
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    2 6
    دکتر احمدی نژاد مانند اسطوره در تاریخ ایران می درخشد. درود بر احمدی نژاد. این چرت و پرتها به درد خود ت می خوره
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    2 5
    بعد از گندي که روحانی زده و مملکت رو نابود کرده باید دستبوس دکتر احمدی نژاد باشیم
  • کلید شکسته IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    4 1
    خاک تو سرتون عقده ای ها
  • بيات IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    3 0
    خيلي اوراقي
  • lind IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    5 0
    خدا از گناهاتون بگذره با دروغاتون
  • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    4 3
    به فکر حقوق واریز نشده کارمندان باشین
  • یوسف IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    2 2
    ایا دست مخالفانش هم رو نشد این دولت هم زحمت هایی کشیده قبول داری نداری تورم نسبتاپایین امده علی رغم پایین بودن نفت قیمت خودرو که انشالله این دولت حلش میکنه گوش به ان وزیر نده یه چیز ی گفت مطمعن باش روحانی مواخذش میکنه اما ایا دولت قبلی مشکل نداشت علی رغم بعضی از کارا مثبتش
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    8 5
    اقای نویسنده هر چی باشه دولت اقای روحانی خیلی بهتر دوره اقای احمدی نژاد هستش میدونی چرا چون هر چی باشه دروغ گو نیستن
  • انار IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    2 0
    هر غلطی دلشان بخواهد بکند ملت به کسانی اعتماد می کند که اول عملش را دیده است
  • جاوید IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    3 0
    امان از دست این سیاست .تمام بدبختی ها و کُشت و کشتارهای جهان نتیجه ...ِ سیاسیون هست .افرادی مثل برادر جهرمی هم میدونید چه ذاتِ ... دارن و بخاطر خودشیرینی ،دولت قبل رو تخریب میکنن.مقصر تمام بدبختی ها افرادی مثل جهرمی بودن .